Regli sorunsalı

Dogum yapalı 3 ay 8 gun oldu. Bugun reglı oldum ve vajına bolgem dıkıslerım cok acıyor bu normal mı ?Birde ılk reglim ıle ikinci reglimin arasında 24 gun oynuyor cok erken degıl mı bende zaten adet duzensızlgı vardı ama acaba duzene mı gırecek. ay dok. Gıtmeye korkan bn altan muayne yapar dıy korkuyom hala dıkıslerım acıyor ve pıskoljık olarak da cok korkuyom. O yuzden sıze soruyum dedım . Erken regli olan var mı ,genelde gec olunuyormuş .

Benim erken oldu kırkım çıktıktan 8 gün sonra regl oldum ve 10 gün sürdü

Bnm de erken oldu 40 cıkınca 10 sonra oldum .