Regli sorunu

Hanimlar bende pcos vardı..

Dok. Hamile kalırken zorlanırken fln.dedi ama korkmayın bırakınca 3 ay içinde olmustu .o zamanlarda adetim cok düzensizdi.18 yasimdan beri düzensiz . Düzensiz olduğu halde regli olmadan hamile kaldim ..reglime göre cocugum 1 yasinda olması gerekiyordu ama suan 9 aylik..

Dogum yaptıktan sonra 1 ay sonra yada bir aya yakın günlerde oluyordum suan 2 ayı geçti olmuyorum. Altan muayne yapacak dok .korkudan dok. gidemiyorum.ne yapmam lazım hiç bilmiyom. Başına gelen var mı eninde sonunda doktor yolu gorukuyor ama ultrasondan fln bakmazlar mi?

Evli oldugun icin alttan bakar tabi bacim bi got korkma normal dogum yapmis kadinsin korkma saglik gibisi varmi. İlac falan kullaniyonmu bu regli icin komsumda regli olmak icin hergun ilac icer oyle olur

Bende de pcos var ve düzensiz reglilerim aynı. Alttan bakmayadabilir ultrasonla genelde yumurtalıklara bakıyorlar ben çok kez gittim pcos için alttan bakılmadı hiç. Mutlaka gidin bence alttan bakılsa bile korkmayın gözünüzde büyütmemeye çalışın. Benim de gitmem gerekiyor hatta sizinki gibi iki kere regl oldum bir daha da olmadım :disappointed_face:

Yok kullanmıyorum canım..bebek olmadan once dok. Adetim düzelsin diye kadın doğum kontrol hapı veriyoriyirdu 3 ay kulandim biraktim sonra bi düzelme olmuyor diye . Sonrda hamile kaldm zaten . Valla nasil olcak bilmiyom ama bütün hormonlarını. Bastırmaya düşünüyorum . Birseyler ilerledi galiba yuzumde cok fazla kıl çıkıyor . Dogumdan sonra tavan yaptı :face_with_peeking_eye:

Ben iki kere gitim ikisinde de altan bakti. Bir de erkek gozum korktu ..Ilk gitigimde baya hazırlıksizdim hiç öyle olacağını düşünmedim. Adam benle konusyor ama ben canımın açısından hiç birsey anlamıyorum bir o kadar da utanç vardi ..ve ilk altan bakinca kanamam oldu o ladar korktum ki bi yerlerimi yirti koydu :face_with_peeking_eye::hear_no_evil_monkey:

Canım sen hiç regli olmk için ilaç fln kullandın mı?

Beni de korkutacaksın :grinning_face_with_smiling_eyes: hamilelikten önce doğum kontrol hapı sayesinde regl oluyordum onu bıraktım şimdi kullanmıyorum kullanmayı da düşünmüyorum. Yumurtalıklarımda bazen sancı oluyor onun için gideceğim ben bir sorun var mı diye pcosta düzensiz regl alıştık artık yoksa :frowning:

Korkma korkma her dok..aynı değil :see_no_evil_monkey:

İnşallah geçer ya . Pcos cogu kadında bulunuyor. Keske olmazsa . İnşallah güzel sonuçlar aliriz :innocent:

Pcos geçebilecek bir şey değilmiş sadece semptomları azaltılabilitmiş bunu duyduğumda yıkılmıştım , inşallah etkileri azalır diyelim ne diyelim :grinning_face::folded_hands:

Ayyy gercekten mi ?İnsAllah deyim o zaman :smiling_face_with_tear:

Killanmanin pcosla bi alaksi varmi acaba bacim sen duzenli yine kontrollerini yaptir

Var var. Ben zamanında arastirmistim pocs olup bu şikayetleri söylen cok kadin var ..Ama aklımda gidecegim bu ay çok yoğunum dugun nişan asker uğurlama derken buraya bile cok gelmiyom​:see_no_evil_monkey:

Git tabi bacim ihmal etme. Bende cok giremiyom bel fitigi oldum perisanim 2 haftadir bebegi kucagima bile alamiyom

Bel ağrısı bende var da bende kambur oldum​:see_no_evil_monkey::hear_no_evil_monkey:

Ay canim.sana da çok geçmiş olsun ..Yok mu bunun ilacı fln .dok. fln birsey demedi mi?

Kamburlugumda vardi aman bacim neren acisa canin ora valla. Belimi cekdirdim 3 tane fitik var cok kotuydum cekdirince yine duzeldim biraz alt baldirimda siyatik agri kaldi doktora krem ilac verdi 1 ay sonra gidecem bidaha

Zor valla ya git bklm ne diy.