Biz sürekli evdeyiz robot süpürge bana göre değil gibime geliyor örnek veriyorum akşam yemekten sonra yere birşeyler dökülüyor hemen dikey süpürge ile halledilir ama robot olsa sadece sandalyelerin kalkması lazım birde bir odayı 25 30 dakikada silip süpürdüğünü duydum tabi odanin büyüklüğüne göre değişiyor bu durum
Kiwinin ki bnde aldım iki aydr kullanıyorum memnunum bide uygun fiyatlı siz aldnzmı
Mielen kini kullaniyorum 3 sene olacak.ama yinede gecen Bosch aldim 15 metre kablosu cekisi mukemmel.ama yinede dikey supurge lazim dubleks oldugu icin cok zorlaniyodum temizlik mi yapacan supurgemi tasiycan olmuyordu.
Aynen dedigin gibi tek robotla olmuyo dikeyde şart bende ikiside var bişi dokulse dikeyi aciyorum . Robotta bi odayi okadar uzun surede supurmuyo bi evi 50 dk supuruyo ama extra supurme modu acarsan detayli 2 kere supuruyo ozaman uzun oluyo ama çok degil yinede
Evet aldım bende şuanlık memnum inşallah sonradan gırgır görevi görmez![]()
Bende roborock almayıdüşünüyorum kullanan var mı
Evet elimin altında her an olsun dersen dikey çok avantajlı robotta avantajlı yani her ikisininde avantajları çok ikisinide karşılaştırmayı doğru bulmuyorum açıkcası
bekonun modeli hoşuma gitti robot alırsam o model öncelik vereceğim ama şimdi dikey düşünüyorum bakalım hangisi olursa
Aynen oyle canim. Ama robotta alirsan emiş gucu yuksek al fircali degilde slikon fircali al hem yipranmiyo hem haliyi dovuyo daha guzel temizliyo ![]()
Bende hem Dyson var hem yüksek model bir robot süpürge var. Ama şunu söylemeliyim ki eğer bir Dyson varsa robota çok para vermeye gerek yok. Ki aslında robota gerek yok. Yani ben robotu çok büyük beklentiyle aldım. Asla beklentimi karşılamadı. Onun 3 saatte yaptığı işi ben yarım saatte yapıyorum. Dyson la günlük süpürme işini 10 dk içinde halletmiş oluyorum. Robot miy miy dönerken ağzına bı tekme atasim geliyor
ben senin yerinde olsam robota vereceğim parayla Philips in one up mopunu alırım. Yani robot süpürge sabırlı adam işi gerçekten. Çocuklu evde robota evi hazırlamak da ayrı bir işkence.
Roborock q revo l al.. bana dua et ha param çok diyorsan başka modeller de söylerim
Evet robot süpürgeden vazgeçtim ama şimdi dikey sadece süpüren modelmi alsam diyorum yoksa ikisidi bir arada olandan mı dedim bugün bekonun hem silen hem süpüren modeline baktım standı falan çok kaba geldi birde philips baktım 8000 serisi ama 9000 serisi yoktu birde dyson ile bosch var aklımda o kadar çeşit çokki karar veremiyor insan
Bosch serie 10 dikey süpürge baktım bide bükülüyor beko bükülmez bude dyson bükülüyor ya bakalım yaa
Ben olsam bı Dyson v12 birde Philips in one up mopunu alırım miss
Valla dyson v15 alacağım gibi duruyor
15 çok ağır 12 ile arasında 1 kg farkediyor ve tetik sistemi var hiç memnun kalmazsın. Tetik sistemiyle ev süpürmek sıkıntı. Benim eşim bana 15 in ıslak Kuru modelini alacaktı araştırmalarım sonucu istemiyorum dedim.
Evet 15 ağır ama 12 daha pahalı kız 15e göre
media markttan baktım dedim 12yi alacağıma 15 alırım ek olarak ıslak başlığıda var dedim yani
Satilmadigi için ucuz olduğunu anlamışsındır diye düşünüyorum. Çok iade dönüyor. Benim teyzem ya 15 ya 16 alırım diye gitti 12 aldı çıktı ![]()
Robot tavsiye ediyorum
Alla allah valla eşime diyim bu dediklerini dur mop olduğu için birazda hoşuma gitti ama bilemedim kararsız kaldım ama hem çekim gücü falanda fazla ama v15in birazda o yonu +
12 gayet yeterli bir çekim gücüne sahip. Ben kolay kolay süpürge beğenmem ama 12 den çok memnunum
