Rota aşısı sonrası kaka sorunu

Arkadaşlar bebeğim 5 ay 10 günlük normalde her gün kaka yapmaya başlamıştı düzenli olarak günde bir defa yapıyordu rota damlasından sonra 5. Gün hala kakasını yapmadı . Endişelenmeli miyim anne sütü alıyor bu arada .. on güne kadar normal deniliyor ama bilemedim böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu