Sab simplex 2aylk bebekte nasıl kullanılır

kizlar nurse harveys fayda etmedi bugün doktor bunu önerdi kullanan varmi nasıl kullaniyorsunuz

Ayınıza göre 15 damla. Ama önce bi 10 damlayla başlayabilirsiniz. Ben öyle başladım. Bir de muhakkak emmeden önce verin. Ben sabah ve akşam verdim. Yeterli olmuştu. Gaz sorunumuzu çözen bu damla oldu. Başka şeyler de yapıyordum ama gaz için. Masaj , sıcak kompres gibi…

Teşekkür ederim 10 damlayı 2ye bolerekmi vericem mesela sabah 5aksam 5 mi inşallah bizimkinede gelir de uykusuzluk son bulur :blush:

Yok sabah uyanınca ilk emmeden önce 10 damla. Bir de akşam emmeden önce 10 damla. 12saat ara koyun. Bi böyle deneyin baktınız hâlâ etki etmedi 2 gün falan sonra 12-13 damla ve günde 3 kez deneyin.

Ben hemen 15 damlayı vermedim bir de günde 4 kere diyor birden o kadar yüklenmek doğru gelmedi. Daha azı da kurtardı bizi. Sonradan yükselttim 3 4 aylıkken 15 damla ama yine günde 2 veriyordum. Kağıdında 15 damlayı günde 4 kere diyor .

Evet banada fazla geldi o yüzden sordum çok çok saolun şimdi verdim 10 damla inşallah faydalı olur

İnşallah :hugs: emzirmeden önce vermeniz çok önemli. Yuttuğu gazı midede karşılaması lazım parcalamasi için.

Evet siz öyle yazdığınız için verdim 10dkka sonra emzirdim :smiling_face_with_three_hearts:

Merhabalar bende 1.aydan itibaren kullanmaya başladım hala da kullanıyorum tek fayda eden bu oldu tavsiye ederim bende 8 damla kullandım hep bi sorun olmadı bebeğim rahatça gazını çıkardı çok memnun kaldım

Siz kaç saat arayla verdiniz birde hemen etki etmiyor degilmi bebegim gazini cikarsa bile hala agliyor hala Gazi var uykusunu bile duzgun uyuyamiyor sancidan

Etki etmedi mi? 6 saat arayla deneyin bir de.

Yok gazını çıkarsa bile hala gaz var hiç durmuyor sancidan

Uykusu var ama sancidan uyuyamiyor

Yarın daha iyi olur sanırım damla etki eder. Küçük sıcak su torbası varsa bebekler için olandan. Onu da ayaklarının altına koyabilirsiniz. 10 dk ara ile. Karnının ve ayaklarının sıcak olması gereksi. Siz de bilirsiniz tabi kaçıncı bebeğiniz ama :hugs:

12 saat arayla verdim hemen etkisini göstermediğinde gaz çıkması için hareketler yapıyorum bişekilde çıkıyor zaten büyüdükçe gaz sancısı da azalıyor eskisi kadar sancısı olmuyor

3ü ilk ilk bebegimi doğru düzgün alip ilgilenemedim kaynanam fazlasiyla sahiplenmisti 2bebegimdede hiç gaz sorunu olmamişti anlacagin gaz sorununu ilk yaşiyorum :blush:

Allah razı olsun cnm bilgilerin icin dün akşama kadar durmadı akşam 8de uyudu şimdi kalkar dedim ama çok şükür 2saat uyanmadı Allah’ıma şükürler olsun hiç böyle uyumuyordu uyandı emzirdim gazını çıkardım biraz cabaladi 1saat felan sonra geri uyudu sabaha kadarda fazla sıkıntısı olmadi oncekin gore çok şükür çok şükür diyorum ya damlanın faydası yada artık bitkinmi düştü acaba inşallah damlanın faydasidir

Teşekkür ederim inşallah biran önce geçer kendimizde yıpranıyoruz ama bebeğimizi huzursuz görmek daha kötü etkiliyor bizi