Sabır taşı kullanan var mı?

Merhaba arkadaşlar bir sağlık sorunu nedeniyle ağır bir ilaç tedavisine başlayacağım. Doktorum iki hafta içinde emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Birkaç arkadaştan duydum sabır taşı sürünce kolay bırakıyorlarmış. Kullanan var mı tavsiye eder misiniz ya da önereceğiniz farklı bir yöntem var mı?
Kullansam olumsuz bir sonuçla karşılaşır mıyım ?
Kafam çok karışık desteğe ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz

Konu hakkında bilgim yok ama çok geçmiş olsun, Allah şifa versin.

Geçmiş olsun rabbim şifa versin..ben iki cocuguda sirkeyle biraktirdim 3. Yüde oyle biraktiririm büyük ihtimal..sabır taşıni hiç duymamıştım

Çok teşekkür ederim

Teşekkürler bir bakim

Teşekkür ederim . Gece uyandıģında da mı sirke sürdünüz

İkiside 23 aylıkken kesmiştim ben o yüzden gece uyanmalari olmuyodu gündüz istediklerinde sürmüştüm her istediginde