Merhaba arkadaşlar bir sağlık sorunu nedeniyle ağır bir ilaç tedavisine başlayacağım. Doktorum iki hafta içinde emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Birkaç arkadaştan duydum sabır taşı sürünce kolay bırakıyorlarmış. Kullanan var mı tavsiye eder misiniz ya da önereceğiniz farklı bir yöntem var mı?
Kullansam olumsuz bir sonuçla karşılaşır mıyım ?
Kafam çok karışık desteğe ihtiyacım var. Yardımcı olur musunuz
Konu hakkında bilgim yok ama çok geçmiş olsun, Allah şifa versin.
Geçmiş olsun rabbim şifa versin..ben iki cocuguda sirkeyle biraktirdim 3. Yüde oyle biraktiririm büyük ihtimal..sabır taşıni hiç duymamıştım
Çok teşekkür ederim
Teşekkürler bir bakim
Teşekkür ederim . Gece uyandıģında da mı sirke sürdünüz
İkiside 23 aylıkken kesmiştim ben o yüzden gece uyanmalari olmuyodu gündüz istediklerinde sürmüştüm her istediginde