Saçlarım inanılmaz çok dökülüyor, elime attığımda bir avuç geliyor resmen, önceden hiç böyle olmazdı emzirme döneminde dökülüyor diye duydm ama bu çok fazla her yerde saçım var
bebeğimin alerjisi var (neoldugu bellı degıl) o yuzden çoğu şeyi yemiyorum acaba vitaminsiz mi kaldım? Sizde durumlar nasıl? Bu kadar çok dökülmesi normalmi? Hele saçımı taradığımda kafamda saç kalmıcak dşye korkuyorum.
Merhaba 6 ay olacak doğum yapalı benim de aşırı dökülmem var senin gibiyim diyebilirim ama gebelikte artan hormonların düşmesiyle oluşuyor normal diye biliyorum biraz zaman sonra kontrole gideceğim bu konuyu mutlaka soracağım evin her yerinde saçlarım dolaşıyor ![]()
Ay gittikten sonra yazabilir misin bana da
aşırıı dökülüyor gercekten cok sinir bozucu
Unutmazsam yazarım tabii geçmiş olsun ![]()
Normalde saçım hiç dökülmezdi hamileyken bile dökülmedi doğumdan sonra avuç avuç saç toplamaya başladım heryerden bende bebeğim 4.5 aylık hala devam ediyor. Vitaminle de alakası olabilir bir kan verip değerlerine baktır ona göre vitamin başlarsın. Ben bir de Şunu kullanmaya başladım bir tık iyi geldi gibi deneyebilirsin istersen
Hamilelikte tabi hormonlar tavan yapıyor tüm depolar dolu ama lohusalık ve sonrası vücut o dengeyi eski haline getiriyor çok normal yani bende çok korkmuştum şu an 15 aylık kızım şimdi durdu gibi ama çok saçım gitti benimde
Çok sagol canım bı arastırayım bunu
Ayy ınsallah benımkıde kısa zamanda durur valla saç kalmadı ya
Rica ederim canım
- Ayda başlamıştı bende olmadı diye sevinmiştim durması bi yaklaşık 6 7 ayı buldu ama ilk çok üzülüp kafaya takıyordum sonra sürecin doğal parçası anne oldum cennet bizim ayaklarımızın altında kolay mı anne olunuyor diyerek sürece adapte ettim kendimi
tabi üzücü ama bu da malesef ki yaşanması gereken bir süreç
Merak etmeyin gerçekten ben de çok şaşırmıştım ama 9. Ayda tam tersine saçlar birden gürleşmeye bile başlıyor. Bebek saçlar çıkmaya başlıyor. Benim öyle oldu ve çok kişiden de duydum. Şu an bebeğiniz kaç aylık?
18 ay oldu hâla dökülüyor ![]()
Ayy canım hepimizde olan bişey merak etme bir süre sonra dökülme durucak 4.ayda dökülmeye başladı benim ki emzirmeden değilde genelde tüm doğum doğum yapan kadınlar da görülüyor
Valla dogru dıyorsun insan anne olunca anlıyor diğer türlü çok zor
Ay Allah razı olsun nasıl rahatladımmm 10 aylık bebeğim
![]()
dr gittin mi ilaç krem vs kullandınmı?
Ayy ınsallah dedıgın gıbı olur canım ya her yerde sacım var ben bile tiksiniyorum
bu konuda çok hassastım Allah basıma verdi ![]()
Hayır hiç birşey yapmadım![]()
