Merhaba kızlar 2.5 aylik kizim var saçlarım dökülüyor duşta,tararken, Sabah kalktığımda yastığın üzerindenden sürekli topluyorum çözümü var mı ne yapmalıyım
Hamilelik döneminde yükselen hormonlar doğum sonrası eski haline dönmeye başladığı için saç dökülmesi yaşanabiliyor kan değerlerinize baktırabilirsiniz demir,B12 eksikliği varsa bunlar da dökülmeyi arttırır emziriyorsanız doktor tavsiyesiz bir şey kullanmayın ama biotin saç dökülmesini azaltır emzirme döneminde kullanılabilir mi bilmiyorum danışmak lazım
Valla canım benimde dökülüyor öyle böyle değil kel olacam bu gidişle bizde 3 aylığız
Saç dökülmesi için kullandığım bitkisel şampuan var isterseniz yardımcı olabilirim
Ben biberiye suyu aldım onu sıkıyorum. Bence baya etkisi var. Ama bi dahakini evde kendim yapmayı düşünüyorum.
Demir eksikliği vardı hap kullaniyrm aile hekimine gidip tekrar baktırmak gerek degerlerime galiba
Nasıl kullaniyrsnz bende bi denk gelmistim ama beyazlatiyor diye yorumları okumustm
Suştan sonra ıslak veya kuru saç diplerime sıkıp hafif masaj yapıyorum. Ya da aklıma geldikçe.
Bizde 4 ayligiz son bir ayda saçlarım aşırı dökülüyor benimde vitaminler düşüyor emzirme döneminde bence ondan dökülüyor
Bizim burda da öyle derler sanırım haklılar ![]()
Hangi hapı kullaniyorsunuz bide bebeğiniz kaç aylık her hap kullanilmiyormus sanırım
Evet bizim burda da öyle derler nerelisiniz
Bizim burdada öyle derler doğulusunuz galliba ![]()