Arkadaşlar 4 aylık bebeğim var emziriyorum, saçlarım avuc avuç dökülüyor ne yapacağımı şaşırdım. Öneriniz var mı? Suan diyet yapıyorum bebeğimin inek sütü alerjisi var, vitamin takviyesi alıyorum ama sanırım yetmiyor.
Bnmki de 6 aylık halâ daha avuç avuç dökülüyor azalmadı kel kalcam en son ![]()
Bizde 4 aylığız diyet yapmıyorum benimde aynı
Benimkide 4 buçuk aylık 4 aylıkken başladı bir sabah uyandığımda kafamda saç kalmamış şekilde uyanmaktan korkuyorum avuç avuç dökülüyor makina elimde geziyorum evde çünkü heryer saç napicaz bende bilmiyorum. Aynı sıkıntıyı yaşayıp çözüm bulan arkadaşlar varsa yazsınlar lütfen
Benimde 4 aylık bebeğim aynı şekilde avuç avuç dökülüyor normalmiş ama geçici bi durum hormonlardan kaynaklıy mış ![]()
- Ayda büyük ölçüde azaldı benim ama hala devam ediyor maalesef çareyi saçımı kesmekte buldum
Aynı şekilde dökülüyor ben de kestirmeyi düşünüyorum başka çaresi var mı?
Ben de kısa kestirdim maalesef belime kadar uzatmıştım
Sabah akşam tarayıp duruyorum. Tokalar acayip acıtıyor saç diplerimi bile. Gittim taç aldım açık duruyor öyle biraz rahatladım.
Benimde ayni kestim bende
saclarim gitti
Benimde öyleydi zaten saçımda egzama var ve genetik olarak çook seyrekdi saçlarım olan saçımda avuç avuç dökülüyor du aile hekimindeki hemşiremize sordum da vitamin ağırlık beslen değerlerini takip et demişdi gerçekden de dikkat ettim işte b12 me d vitaminime kalsiyuma falan dikkat edince 6 ay oldu doğum yapalı gözle görülür düzelme var artık sadece duşta ve tarayınca az az dökülme oluyor. Bu arada kesmekde çözüm olmuyor onuda kırkım çıkınca yapmışdım şampuanlar kullandım fayda etmedi sadece beslenmemi ve değerlerimi düzene sokarak çözüm buldum