Şaç kesimi

Kızlar kızım 1.5 yaşında şu an için saçları seyrek çevremdekiler saçını kes gür çıkar tarzı şeyler söylüyor bana mantıklı gelmiyor saç ne kadar kesilirse o kadar gür çıkacağı sonuçta gen aktarımıyla şekil alan bir saç kesince uzarmı çelişkiliyim siz ne diyorsunuz annelerim

Çok doğru düşünüyorsun. Kazımakla kesmekle olsaydı benim kafamda iki tülek saç olmazdı ya :grinning_face_with_smiling_eyes::see_no_evil_monkey: genetik kesinlikle. Benim kardeşimin birinin saçı çok sıkı, ara makas attırıyor. Diğeri ise cansız ve seyrek. Oysa ikisine de küçüklükten aynı şeyler uygulandı. Ha bir de tanıdığımız biri ikiz kızlarının saçını doğduktan okula gidene kadar hiç kestirmesi. Tek bir makas bile vurulmamış saçları hem çok gür hem rapunzel gibi maşallah.

Değilmi ya yazın kazıt saçlarını diyorlar bide saç Günlüğü’nün genetik olduğunu anlatmaya çalışıyorum anlamamakta ısrarcılar

Neden öyle zannediyorlar açıklayım. Normal uzayan saçların ucu soldaki gibi oval, kazınan saç sağdaki gibi keskin uçlu çıkıyor ve kesiti büyük kalıyor. Dokununca sert hissiyat veriyor. Böyle olduğu için de kazınan saça diyorlar ki aaa bak gördün mü nasıl kalınlaştı sıklaştı:grinning_face_with_smiling_eyes:

Saçın kökünü etkilenmeyen şey saça fayda vermiyor. Genetik ve beslenme etkili kesinlikle.

bence genetik benim annemin saçları çok faZlaymis gençken .benim de fazlasıyla gür hamilelik ve emzirme döneminde dökülme olmasına rağmen hala fazla kiziminki de yoğun olacak gibi görünüyor .benim kız kardeşimin ki de saçları azdır ikiz gibi hep beraber kestirirdik ona rağmen az babama benzedigi icin