13.5 aylık kızım saçını hiç kestirmedim ama birçok kişi kestir diyor yoksa dökülecek diyor kaynanam kestrme diyor ben çocuklaırmın ki hiçbirini kesmedim diyor ama kızlarının hepsnin saç dökülmesi var çocukluktan bu yana annem hepimizn ki ni kesmiş ben ve kardeşlermin saçları hep gür oldu tabi yaş ilerledkçe dökülmeye başladı da o kadar değil siz kestrdnz mi kıyamıyorum da kesmeye saçları ipek gibi siz ne düşünüyorsunuz bu konu da
Bende kestirmedim kestirmemde sacin kesilmesi gurlesmesiyle alaksi yokmuski kestigin sac geri geliyo
Bende kestirmedim kestirmem de 9 aylık kızım az var saçı ama kestirmem . Çok bilinen yanlışlar serisinin bir dalı bu kılı tüyü kazımak ustura vurmak vs. Kılı gür çıkarır. Hurafe gibi bişey kişinin kendi genetik yapısı ile ilgili bir durum bu
Peruk gibi saçları vardı oğlumun dedik keselim yüzü gözü açılsın bin pişman oldum sanki Güleç tatlı sevecen oğlum gitti ciddi değişen biri geldi anne derken bile yabanci gibi hissediyorum alışamadım daha da kesmem ay çok mutsuz oluyorum öyle görünce bir yıl boyunca böyle saçlar uzun kısa görünce bı ağladım sanki haksızlık yapmışım gibi hissediyorum
Valla ben saçsız çocuk sevmiyorum eşimde kestirelim diyor Allah’tan bizim oğlan berberde durmuyor geçen azcik kulak yalanlarını toplamış o kadar zaten kazitmak Felan Doktorlar önermiyor bacım
Kazitmam asla normal kesim benimkinin omzuna geliyordu kestirdim sanki bebekligi gitti
Bebeğim 12 buçuk aylık. Zaten herkes havalar soğukken tamamen kesme işlemi yaptırmayın diyor. Üşür hasta olur diye. Tamamen kestirme işinde ben de kararsızım yaptirirsak bahara yaptıracağız. Ailem benimkini hiç kestirmemis çok şükür gayet hacimli ve gür saçlarım var. Oğlumun saçı uzadığı için kulak yanları falan çok kalkıyordu. O yüzden biz biraz kulak yanları , ön ve arkayı toparlattık.
Ben kestim 5 aylıkken kestim kendim şimdi daha sık uzadı eski haline göre. Ama daha kestirmem. O zaman kestirince sadakasını da verdik Allah kabul etsin inşallah ![]()
Ay bende aynı kesince sanki benim kızım gitti yerine başkası geldi sevemiyorum alışamadım bi türlü ![]()
Aynen bi değişik oluyor göz ona alışıyor ya ama fazla uzun olunca da besinler oraya gidiyor diyorlar dozunda sakla sen canım istediğin gibi artık
Sanki yabancı biri bana anne diyor gülmesi bile bakışı bile değişti şimdi oturup akşama kadar ağlayasim var bişi de diyemem gaza gelip kendim keselim dedim ![]()
Ahaha evet öyle oluyor valla. Olsun ama keltoş ta çok tatlılar![]()
Aynen öyle valla
Saçların dökülmesi veya gür olması kesmekle ilgili bir durum değil.
Asil 11 aylıkken ilk kez kestirdik artık gözlerine giriyordu kendisi de rahatsız olmaya başlamıştı. Bir süre de bağladım görenler kız sanıyordu. Ama kestirince bir anda büyümüş gibi göründü gözüme. Eski fotograflarına bakıyorum şimdiki haliyle karşılaştırıyorum kestirince gürleşmemiş saçları aynı.
Artık uzatacağız sadece biraz etrafını toplatıp uzamasını bekleyeceğiz yeni bir tarz yapacağız ![]()