Evet isim önemli birde her bebek fitratiyla doğar mis Kendi has huyu oluyor illaki
Bizimkide ciglik atiyo elinden biseyini alsak filan bnde ona sinir oluyorm ya
Ömer’in huy olarak böyle olacağını bilsem Musab koyardım![]()
kendini yere atiyo elinden biseyi aldığımızda bende istediğini almak için ağlamaya alismasin diye başka biseyle dikkatini dagitiyorum
Çorba mi kız bu terbiyeli tarif verelim
bence yetiştirme işi değil çocuğun karakteri