Sarılık beslenme

arkadaşlar 2 haftalık beneğim sarılıktan hastanede yattık 3 gün yüksekti beslenemediği içinde kilo kaybı da olmuş sütüm azmış meğerse şimdi mama takviyesi de veriyorum kaç saate bir emzirip mama vermeliyim sizce doktor 3 saat dedi ama bence fazla geldi bu durumu yaşayan yada bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz kendimi suçlu gibi hissediyorum besleyemediğim için :face_holding_back_tears:

Herkesin bünyesi aynı değil canım kendini suçlama senin bilinçli yaptığın birşey değil sonuçta herkes emzirecek diye birşey yok. Bize de doktorumuz 3 saatte bir dedi ama bazen daha erken uyanıyor bazen 3 saat olunca uyanıyor eğer uyanma gibi bir durumu yoksa ben ilk çocuğumda alarm kurmuştum erken doğduğu için uyanmıyordu 2 saatte bir emziriyordum az emdiği için şimdiki mamalarda anne sütüne eşit olduğu için 2 yada 3 saatte besleyebilirsin. Çok geçmiş olsun bu arada

Yani benim bebeğim hiç 2-3 saatte beslenmedi çünkü sürekli ac oluyordu sürekli emmek istiyordu bazen yarım saatten bir bazen 1.5 saat yani ben hiç hatırlamıyorum 2-3 saatte bir beslendigini zaten bebek kendi belirtiyor sana aciktigini her bebek farklı oluyor kimisi 3 saatte bir acikiyor kimiside benim ki gibi oluyor

teşekkür ederim :folded_hands: ister istemez bi suçluluk oluyor kendi uyandığında da emziriyorum uyamazsa da dediğiniz gibi alarm kuruyorum benimkide erken doğdu onun da etkisi var galiba sütüm de az

Her beden farklı canım kendini suçlama şimdiki mamalar da anne sütüne denk zaten sağlıklı olsunlar yeter. Düzeni oturttuysan birşey olmaz Allahın izniyle. Rabbim hayırla büyütmeyi nasip etsin :two_hearts::palms_up_together: