Selamlar nasılsınız insAllah herkes iyi sağlıklı ve mutludur mucize anne formundan geliyorum Allah’a şükürler olsun bebeğim doğdu 7.5 aylık gündüzleri iş yaptığım için bebeğimle çok vakit geçiremiyirum TV açık oluyor çok üzülüyorum neredeyse onunla her an ben ilgileniyorum yetemiyorum korkularım da var ekrana çok maruz kaldığı için gerçekten anne olmadan önce anlattiklarinda asla yargılamayı seven ve yapan biri değildim ama böyle de olmasa iyi diyeceğim şeylerdi şimdi bunu yapıyor olmam beni çok üzüyor yıllardır çalışan biriydim bı anda eve kapanıp hiçbir şekilde farklı bir aktivite ve lohusalık pskolojisini atamadım yetersiz hissetmek beni çok üzüyor …
İyi akşamlar ben olsam yapmam 3 tane çocuğum var bebişim 7 aylık şu an iş için TV karşısına koymuyorum gerekirse yapmıyorum bile uyuduğu zaman işimi yapıyorum yapamadığımı da bırakıyorum akşama ya kızım bakıyor bazen yada ertesi güne bırakıyorum 3 çocukla evim zaten düzene girmiyor o yüzden bebeğimi ne kadar uzak tutsam o kadar iyi bence sende öyle yapabilirsin bende 3 üne kendim bakıyorum diğerlerinin ödevleri beslenmeleri yemek derken çok fazla yıpranıyorum ama olsun elbet büyüyecekler![]()
Merhabaa
Dönem dönem hepimiz yetersizlik duygusu yaşıyoruz bazen kendimizi teselli edemiyoruz ama bence hepimiz mükemmel kadınlarız sıfırdan insan yetiştirmek çok zor. Ekran konusuna gelince bence ekrana maruz bırakmamaya özen göster bende bazen açıyorum yemeğin sonlarına doğru yemek istemeyince ama tamamen dikkatini vermesine izin vermiyorum bazen şarkıya eşlik ediyorum ya da yemekle ilgili konuşuyorum ki tamamen odaklanmasın ekrana insan çaresiz kalıp kullanabiliyor ama temizlik yapmak yemek pişirmek için bence ekrana maruz bırakma mama sandalyesine koy mutfakta yanında dursun ya da süpüreceğin yere mama sandalyesi ile oturt izlesin herşeye onu dahil etmeye çalışman onun için daha sağlıklı olur ama durmayan kucak isteyen bir bebekse maalesef işleri erteleyip onlarla ilgilenmemiz daha sağlıklı
Evet hepiniz dusunceler olarak çok haklısınız fakat psikolojik olarak daha kendimi tam anlamıyla toparlyamadim bu süreçte çok yalnız kaldım bu yüzden tam olarak bazı seyelre adapte olmaya çalışıyorum açıkçası.
Hayır ev isler vs. Yetişmeye çalışıyorum
Evde kalmak mı bunaltıyor seni canım
Eşimden de bu yönde bizi alıp dışarı çıkma yok 5. Katta oturuyorum zorlanıyorum bir tek gittigim yer annem odlrasi da ev herhangi bir aktivite yok açıkçası
Yok yok öyle takıntım yok temizlikten kastım uyan oyalan sonra ortalığı toparla sonra yemek topla et derken zaman çok çabuk geçiyor yani verimli kendisiyle TV dışında da bir zaman geçiremiyirum
Çok teşekkür ediyorum bu süreçte çok yalnız bırakıldım …
Anladım canım bence güzel havaları değerlendir gündüz bebek arabasıyla çıkıp hava al iyi gelir @Eda21 arkadaşın dediği gibi sabahtan halletmeye çalış işlerini geriye sana bolca zaman kalmış olur ve emin ol bebeğinle vakit geçirmek sanada daha iyi gelecek.
Yanlış anlama sadece merak ettim bebeğine alışabildin mi onunla bağ kurabildin mi
Ben yemek yapmak zorunda olduğum zaman mama sandalyesini mutfağa çekiyorumm buzdolabının yanına koyuyorum. Bebeğime de dolap hayvan figürlü magnetler aldım onları almaya çalışırken oyalanıyor. Çocuk şarkısı açıyorum oynaya oynaya yemek yapıyoruz. Temizlik yapacağım zamanda süpürge seyretmeyi seviyor zaten ona bakarken oyalanıyor. Benimki viledaya da deliriyor
kucağıma alıyorum vilwdanın sapına dokunuyor mutlu oluyoe beraber siliyoruz. Birtek tuvalette biraz uzun kalma durumum olunca önüne oyuncak verip çocuk şarkısı açıyorum kliplilerdenn oyalansın diye bir de ne yazık ki ek gıdayı o şskilde yediriyorum. Başka türlü asla ağzını açıp sabit kalmıyor hep hareket halinde oluyor. Eğer sana fikir olduysa işlerini bu şekilde yapabilirzin. Kanguru ben kullanamıyorum durmadığı için bunalıyordu. Seninki durursa onada koyarak işini yapabilirsin . Hatta o şekil göğsünde uyur bile
Merhaba ben de gurbetteyim eşimin ailesi de bis bakalım sen dinlen falan hiç demediler . Kızım şu an 15 aylık hala iş yaparken izletirim yoksa işim de kalıyor ki kızım bana çok bağımlı . Bende öyle düşünüyordum yetersiz hissediyordum ama sizde iyi olmalısınız ki yetebilesiniz . Çalışma meselesine gelince evet bende ücretli öğretmenlik yapmıştım okul hayatı falan derken evde hiç aktif değildim kızım da olunca eve tam anlamı ile kaldım çünkü çalışsam ona kim bakacak ben gibi iyi bakabilecek mi güzel yedirir mi en doğrusu benim bakmamdı bend2 o 8 9 aylıkken evden tuval çalışmaları yapmaya başladım hem bana iyi gelen bir hobiydi bunu işe dönüştürmüş oldum.
İşinizi yaparken ekran veriyorsanız kendimize oyun saatleri yapın onun dil gelişimi motor gelişimi için sizinle birlikte keşfetmeye ihtiyacı var tüm gün değil de belli saat aralıklarında ona bu konuda ilgi göstermeniz bile hem ev işi hem kendinizi iyi hissetmenize neden olur ben öyle yaptım hala da öyleyiz