Oğlum 10 buçuk aylık oldu. İlk defa deneyeceğim. Semiz otu ile neyi karistirabilirim sizler nasıl yaptınız
Kuru cacik gibi yapip werebilirsin inceltimis
Merhaba, bebeğim 7 aylık. Mevsim sebzesi olduğu için dün ilk kez semiz otu verdim. Semiz otunu az suda haşlayıp blenderdan geçirdim. Normalde blender hiç kullanmıyorum ama bezelye ve semiz otunda kullanmak zorunda kaldım. Tedirgin oldum boğazına falan yapışır diye. Ayrı bir tencerede havuç ve patatesi haslayip çatalla ezdim ve semiz otu ile karıştırdım. En son da bebek irmiği pişirdim ve tüm hepsini karıştırdım. Zeytinyağı ekledim. Kıvamı çorba gibiydi.
Yedimi peki
Ben ince doğrayıp, basmati pririnc, kiyma v3 soganla pisiriyorum. Uzerine yoğurt döküp yediriyorum.
Haşlayıp yoğurt ve muzla semizotunu deneyeyim o zaman ikinci günde patates soğanlı çorba yapayım bakalım alerjisi var mı sonrada normal yemeklerine karistirayim umarım sever
Yaptım verdim yedi hiç bilmedi bile
Bende bugun çorbasını yaptım cok lezzetli oldu severek yedi
Birer adet havuc, patates, kırmızı biber, sogan, iki küp kemik suyu
Tüm mlz suda haşladım, sebzeler yumusayıncaya üzerine dogradıgım semizotunu ekledim bes altı dk daha pişirdim semizler yumusayınca rondodan çektim.
Teşekkür ederim onu da bugün deneyeceğim bakalım
Bu tarifi yptim bnmki sewmedi normalde hersey yer di
Az yedi pek sevmedi benimki
Ewet ben yapiyorum sewiyor