Sezaryan yarası


Sezaryan yaram 2.5 ay oldu 2 gündür böyle bilen yazsın lütfen

Sanki pişik olmuş gibi duruyor nemlendirici bir krem yada terramycın surebilirsin

Bebentol plus sürüyorum iyi gelir mi

Bebentol plus iyi gelir mi acaba