Ya kızlar doğum yapalı 6 ay olacak 2 gün sonra hala sezeryan dikişlerim ara ara kaşıntı yapıyor
Sizde de böyle bi durum varmı ve neden hala kaşınıyor olabilir
Benimde 4 ay doldu aynı durumdayım cok kasınıyor ama his hala yok uyuşuk uyuşuk kaşıyorum
Benimde 4 ay önce doğum yaptım hala öyle annem en son 13 sene önce yaptı onunda öyleymiş uyuşuk geçmiyormuş kolay kolay spor yapınca sanırım geçiyor bir kaç kişiden öyke duydum
Benimde aynı doğum yapalı 5 ay oldu bi sızı bi kaşıntı var kaşıntıyı hissediyorum ama his yok neresi kaşındığını bilemiyorum rastgele kaşıyorum his olmadığı için de anlayamıyorum iyice darlanıyorum. Herkes aynıymış demekki
Benimde tam 6 ay oldu bende de çok kaşıntı oluyor nemlendiriyorum iyi geliyor
Canım skar dokusu yüzünden kaşıntı oluyor.Skar ciltteki normal dokunun yerini alır ve iyileşmesi beklenen bölgede bir doku değişikliği olarak gözlemlenir.
Ameliyat yerinde oluşan skar dokusunun cilde baskı yapmasıyla kaşıntı hissi oluşturabilir.