Sezeryan Doğum sonrası

Kızlar sezeryan doğumdan sonra sizinde göbek oluştu mu nasıl bu göbekten kurtılabilirm neler önerirsiniz kendimi kötü hissediyorum elbise giyince çok belli oluyor korse kullanmamıştım şuan kullansam işe yarar mı acaba

Doğum yapalı 8 ay olmak üzere. Doktorum korseyi iç dikişlerin iyileşme sürecini yavaşlattığını söyleyerek önermedi. Ben de kullanmadım. Pişman mıyım değilim. Eski kiloma geri döndüm tüm kıyafetlerime rahatlıkla giriyorum. Fakat o minik sezeryan göbeği de hala benimle :blush: Şu an çalışıyorum fırsatım yok. Yaza inşallah sıkı sağlıklı bir diyet ve spor ile o minik göbeğin gideceğine inanıyorum inşaallah :sweat_smile: Bir de o kadar canınızı sıkmayın bu duruma. Ben doğumdan sonra o kilolu halimi göbeği nasıl gidecek diye düşünüp az canımı siksam hemen bebeğime bakardım. Ne olursa olsun vücudumuz da bozulsa biz güçlü anneleriz :smiling_face_with_three_hearts: Ve anne olmak dünyanın en güzel şeyi bunu unutmayın :hugs: Bir de doğumunuz olalı ne kadar süre oldu ? Bazı kıyafetler de göbeği belli eder. Bazen korse takabilirsiniz daha sıkı görünmek adına.

İlk dogumdan sonra bi sure sonra gotmisdi ama 7 ay once 2 sezeyani oldum kilom yok verdim ama gobek kaldi gitmiyo ilkse sizin giderde benim gitmedi

Doğum öncesi kiloma döndüm ama malesef doktor da önermedi korse bende takmadım sarmadım öyle iyileştim 4 ay oldu benim de kaldı göbek. Gider mi bir fikrim yok ama anlıyorum sadece sizi ben de çoğu kıyafetim olmuyor ilk başlarda hatta psikolojik olarak çok çirkin de gördüm kendimi ama anne olduk artık farklı bir bölümün penceresini açtık o yüzden alıştım bu duruma zamanla kaybolur diyorum emzirdiğim için de yemeden içmeden kesemiyorum malesef biraz daha zaman tanıdım bedenime hayırlısı :smiling_face::white_heart:

Benim 1 sene oldu hala kaldı az bisi o kadar korse kullanıyorum yine geçmiyor