Merhaba kızlar sezeryan doğum yaptım 56 gün önce 10 gün aşırı kanamam olmuştu sonra 2 hafta lekelenme şeklinde sonra kesildi şimdi yine lekelenme şeklinde vişne çürüğü kahve gibi kanamam var normal mi sizce emziriyorum sadece bilgisi olan var mı
Bende de böyle olmuştu çok normal kalan kan atılıyordur bir kaç ay sonra norml adet düzeniniz oluşur
Teşekkür ederim yanitlariniz için korktum sütüm fln kesilecek sandim