Sezeryan sonrası 2.hamilelik


83 günlük bebeğim var 40 ımdan 1 hafta sonra ilk adetimi olmuştum adet olmayı beklerken geciktim gecikmenin 10.günü leke geldi çok az adete çevirecek diye beklerken sadece peçeteye gelen gittikçe açılan leke kaldı emziriyorum da .. testi yapar yapmaz beklemeden çıktı 2.çizgi hamile miyimdir doktor randevusu perşembe düşünmekten alıkoyamıyorum,Sezeryan ile olmuştu doğumum onun korkusu var bi sıkıntı yaratır mı diye bu şekilde erken olan var mı ki

Bndede boyle cikti sonuc hamileyim kan wermistim bnde

Sizin bebeğiniz ne kadarlık

Hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsin inşallah

10 aylik

Teskku edrm cnm sende saglikla buyut bevis warsada saglikla kucgna al

Bana doktorlar okadar kızmıştılarki ilk bebeğimden sonra bende kısa bir zaman sonra hamile kalmıştım doğuramadım ben karnır yırtılır içten dediler sana ne der bilemem doktor şimdi ki doktorlar biraz daha olumlu bakıyorlar artık sağlıkla al bebeğini kucağına

Beeeennnn​:rofl:oğlum 2 aylıkken kızıma hamile kaldım.Yaklaşık 25 gün öncede doğum yaptım.Beni zorlayan dikişler değildi ama gaz sancısı falan çok çektim.Eğer özelde doğum yapacaksanız hiç korkmayın çünkü devlet hastanesi gibi 1 saat sonra yanınıza gelmiyorlar.

Nasıl doğuramadınız?Aralıkları ne kadardı ki

Geçmiş olsun Allah bağışlasın​:blush: nasıl bi duygu 2 bebek de çok küçük ben de tuhaf hisler oldu anlamlamdıramıyorum​:blush:

Sizinde kahve renginde akıntınız oluyor muydu

Aralarında 3 ay vardı doktor ilaç verdi düşsün diye zaten normal olarakta her sezeryanın aralarında en az 2 yıl olmalı diyor doktorlar

Benimde öyle beklemeden hemen çift çizgi çıkmıştı

Lekelenme devam ediyor bugğn 3.gün kasık ağrımda oluyor bebeğimi emziriyorum ondan mı acaba ??

Yerleşme lekelenmesi olabilir muhtemelen

Dustumu ya bebek

Evet neyazıkki

Keşke yapmasaydınız hayırlısı olsun

Benim hiç olmadı

Sanırım alışamadım