Sinir oldum

Öncelikle yaşadığınız olay üzücü sekreterın tavrı yani ama şunu söylemeliyim kı peçeli olanlar için yuzunun açılması istenmesi bana cok normal geldı sonuçta içinde ki kadın mı erkek mı belli olmuyor yaşadığımız ulkede neler gordu bu gozler

Evet normal olabilir ama bunu söylemenin doğru yolları da var üslup çok önemli

Bizim ülkemizde maalesef bazı kesimlerin kapalı olanın açıga açık olanın kapalıya saygısı yok. Açık oluncada bel altı konuşmalar sanki aranıyormuş gibi muamele görme vs neler neler aynı sıkıntısı kapalılarda açıklarda yaşıyor. Haddini bilmek önemli. Bilmiyorsa bildirmek gerekir. bence bir daha böyle bir seyle karşılaşırsanız sessiz kalmayın rezil edin.

Haklılık payjniz var fakat bunu anlamanın çok yolu var maalesef. Seçtiği yol aşağılama içeriyor. Evvela sesinden anlayabilir, yürüyüşünden anlayabilir. Hadi anlamadı rica ederek güzellikle bir saniyeliğine yüzünüzü bana gösterirseniz sevinirim açmanızı istemiyorum denebilir zorunluluk durumunda. Ki zaten buna kalmadan anlaşılır karşıdaki kadindan erkekten anlamayan kot kafalı değilse. 500mt uzakta durmuyor yani bu kadın anlayamasın. Her türlü ayıp etmiş ve bilerek etmiş. İzahati da savunmasi da olamaz maalesef.

Kesinlikle çok haklsnz kadının dibinde duruyordum ayrıca

Bende aynı seyden bahsettim tavrının dogru olmadığından sadece kılık kıyafet kavramı ıste bu yüzden getirildi

Kılık kıyafet kanunu zırvası bu yüzden getirilmedi maalesef sadece maskesi buydu.