Sinirden oturup ağlıyorum

Eşimin o denge bilmeyen ailesi 8 aylik kizima ellerine geleni kizimin agzina veriyor lar bugun annesi tutmuş bsigara verecem eline diyor diger yandan babasi corbasini kizima içirdi kendi kaşığıyla esim mal gibi bakıyor deli oldum niye boyle ya niye anlamıyor lar bilmiyorum biktim valla biktkm ne mesafe den ne gidip gelmekten ben yol bulamıyorum artik abartigimi sanmıyorum bu konuda siz ne yapardiniz esim ters bisey desem orda rezillik cikardi

Laf anlatmak çok zor ya… Ben bıraktım en son çareyi bebeğimi kucaklayıp odadan çıkmakta buldum. Altına bakayım , emzireyim falan derken. Eşiniz de ayrı sıkıntı ama ben çok sabremez bir iki derken patlarım böyle dengesiz laflara.

Tepkinizi koyun valla hiç acımayın. Çocuğun eline sigara vermek nedir. Geçen kuzenimin oğlu iki yaşında küfür ediyor teyzemde gülerek anlatıyordu bunu. Varya sinir tepeme vurdu. Tamam belki yanlış yetiştilirmiş ama böyle şeyleri normal karşılamak bile canımı sıkıyor. Bende sigara kullanıyorum bi güne birgün kızımın yanında içmedim ki daha çok küçük görmesin bilmesin zaten ne kadar dikkat etsems kokumdan rahatsız olabilir ama yinede bunun normal bişey olmadığını bilsin diye gizlerim hep. Kayınvalidem de kayınpederimle birlikde kızımın altını açıyordu belden aşağısını yıkıyordu öyle kızdım ki. ben babasından bile sakınıyorum senin ne haddine altını heryerde açman. Anlamıyorlar ama siz ağır tepkiler verince çekiniyolar en azından.

Ben esimden korkuyorum ileri gidecek huzurumuz bozuluyor allahim cok geri kafali bide dedikodu yapan insanlar ama melek gibi görünür lerof of o anda böyle kalıyor um tepkisiz artik sinir sistemim kabul etmiyor ya

Eşinizide ufakdan ufakdan işleyin. Doğruları güzel bir dille ama sakın annesini şikayet ediyor gibi değil güzellikle anlatırsanız oda güzellikle tepki koyar rabbim hepimize kolaylık versin hep böyle şeylerle karşılaşıyoruz

Yorumsuz napsan da aynilar valla napcan insan biraz özen gösterir bebeğe karşı titizlik sergiler ama nerde gerçekten çok zor bir durum

Ben lafımı söylüyorum bizimkiler de çok dengesizler sanarsun mükemmeller lafımı koyup geçiyorum beğenmezlerse konuşmasınlar

Asla laf anlamazlar eşlerimiz tepki koysalar bu kadar davranamıycaklar. Valla tv izliyorlardı ben kapatıyorum açtılar kapatım artık açmıyorlar eşim kalkıp demiyor ki kapatayım çocuk var bön bön bakıyor ne kadar kötü zararlı olduğunu biliyor ama ağzını açmıyor tek başıma 7bucuk aydır savunuyorum. Gerçekten çok yorucu Allah’ akıl fikir vicdan versin

Gecende biz piknige gittik etler baharatli baharatsiz olandan iki tane ayirdim eltimin yengesi yedirsene nolcak diyor dedim zararli werilmez neye alerjisi oldugumu bilmiyoruz daha kucuk icinde hnagi baharat war bilmiyoruz pat diye hersey werilmez agizdan agiza heleki hic bisey werilmez ondaki hastalik bebege gecebilir bn cocuklarin ortak oyuncaklara dokunmasina bile karsiyim hep agizdan agiza oyuncaklar

Hemen basliyolar ee eskiden yiyolardi ediyolar bakiyolar hani ya niye bisey olmadi o sizin zamaniniz smdi hersey cok daha farkli cocugun uykusu war basliyolar bunda uyuyacak goz warmi bnm cocugumun huyunu bnden iyi bliyolar sanki hele birde şap şap öpulmesine sinir oluyorum kaynatam şapur şupur öpuyor opmeninde bi adabi war bi kere öpersin dk basida öpulmez one oyle benim kizimda kendini geri cekiyo hemen sewmiyo ama zorla öpuyolar