Arkadaşlar yaşayan varmı emzirme döneminde sürekli ilaç kullanamıyoruz malum bı ara baya kutu kutu kullandım iki ay falan oluyor ama azaldı ama tamamen iyilesmiyorum yıllardır çekiyorum aktara gittim ilaç aldım yine fayda görmedim sürekli burun tıkanıklığı gözlerim de agirilik baş ağrısı çekiyorum yıllarıdır varmi çaresi bulan ya yaşayan
Hacamat öneririm Allahın izniyle geçer migren atakları sinüzit vardı benimde geçti çok şükür
Cocuk yastan beri cekiyorum ameliyat olmama ragmen gecmiyo malesef.sinusler agriyo bas agrisi surekli.allah yardimcin olsun gercekten ceken bilir.
Emzirirken yaptırabilirmiyiz acaba
Allah yardımcımiz olsun bende beş yıldır çekiyorum
Tabiki canım yaptırabilirsin işin uzmanı birini bulun yaptırın
Ben denemedim ama deneyen arkadaşlarım var internette videoları da var kafayı yan eğip burnunun birinden tuzlu tazyikli su sıkınca diğer burundan çıkıyor
9 10 yasinda basladi 30 kusur senedir kroniklesmis halde malesif butun sinuslerim kapali ama artik alistim.sagol canim
Tamam çok teşekkür ederim
Burun temizlemeyimi diyorsun onuda kullandim uzunca bir zaman gecmiyor
Seninde burnun tikaliyor mu sürekli peceteyle geziyorum
Ayda 1 yapıyordu arkadaşım uzun süre rahat ediyordu demekki bunun da aşaması var Rabbim sıhhat versin
Aynen ezzanesen aldım kullandım kulağa kaçma ihtimali oluyor burnu açıyor ama gecici oluyor
Aynen mendil dayanmiyo bide yasadigim memleket maximum 3 ay sicak.hollanda yagis soguk.
Sinüzit taşları var yanlış bilmiyorsam ilk başta yakıyor ama sonradan rahatlatıyor
Ayyy napacaz ya bıktım valla sürekli sürekli yaz kış insanlar grip sanıyor dışarı çıkarken bu ortamda birden temizleme gereği okuyor utanıyorum
Aktarlardami
Benim kuzenim kullanıyordu nerden aldı tam bilmiyorum ama mentollü birşey şakak bölgelerine uygulanıyor ama aktarda olma ihtimali yüksek
Bu sinüzit yüzünden humsurup temizlemekten afedersin kulak kristallerimi bile kaydırdın devamlı basım dönüyordu bı ara
Tmm teşekkür ederim banada aktar damla verdi ama etkisini görmedim