Kızlar ben köydeyken babam benm hesabıma 7000 tl para atmştı ben gelmeden önce lazım olur diye neyse bnm yanımda para var diye bende eşime parayı gönderdm bana bir çeyrek altın alsın diye ben geldim kaç haftdr almamış daha fırsatım olmadı almaya dedi olabilir sorun yok dedim konı kapandı neyse dün eşime dedim ki bana 500 tl atarmsn kendime saç düzleştirici alacam saçlarım çok kıvırcık oluyor dedim aman ne gerek var israf gereksz diyp almadı parayı da göndermedi ne dediysem dedim öyle madem daha altınımı almamışsın nasıl olsa sana attığım parayı ver bari kendm alayım dedim bana bozuldu hemn attı parayı gönderdğn paranın lafını ediyorsun diyor bana dedim senin şahsına atmş olsaydım kendim için göndermemiş olsaydım haklısın ama ben ztn o parayı bana altın yap diye gönderdm dedim trip attı konuşmadı artık benle bende size sorayım şimdi ben bu parayı altına mı çevirsem yoksa eşim istememesine rağmen saç düzleştirici alsam mı yani parayı kendi istek ve ihtiyaclarım için mı harcasam bilemdm belki diecksnz tek derdin bu mı diye ama cidden kafama takılıyor şimdi bunu harcamasam yarın bişey lazım olsa para istesem sende yok muydu da der bilemedim yaw
Bensac duzlestirici gereksiz kapalisin zten bnm saclarimda kivircik ben olsam altin alirdim direk yatirim icin zten senn esn bi acayip
Para sizin paranız, eşiniz neden karışıyor ona ne istediğinizi yaparsınız..Onu çoktan harcamış zaten yol yapıyor size
Düzleştirici ihtiyacın varsa al. Kalanı ile de altın alırsın. Erkeklerin trip atmasına ayar oluyorum ya. Hayır yani kadın sana insan gibi söylemiş sonrasında neyin tribi bu
Bence de al . Kapalı dahi olsan insanın öz bakımı için alması gereken ne varsa alması tarafıyım bende alırım kullanırım. Baban sana göndermiş istese altın da alırdı eşin ama uğraşmamış boşver ihtiyaç olanı al . Trip atacağı bir nokta da yok . Gerekli listesi versin ona göre alışveriş yap en iyisi erkekler cidden hep aynı
Evet kapalıyım ama evin içinde açığım kendimi güzel görmek kendime bakmayı seviyorum onun için
Ama hemn gönderdi parayı
Var ihtiyacım çünkü saçım cidden çok dağılıyor birbirne giriyor sinir oluyorum ama eşiöe göre israf bide üstüne diyor ki ben en iyisi elime ne para geçiyorsa anneme vereyim onun ihtiyacı var senin yok
Aynen öyle inan babam hem altın aldı hem para verdi babam ben ne istesem hep alırdı bende hiçbir zaman gerek duymadığım bişeyi gidip harcama olsun diye almadım onu skntıya düşürmedim o bana karşı nasıl düşünceli ise bende ona karşı hep öyle oldum ama eşimle asla anlaşamıyoruz ztn pahalı gereksz hiçbir harcama yapmadım yapmam da bu para onu fakirleştrmez verebileceği bi para diye istedm ama vermedi sana süslenirm sen beğenrsn dedim boşver boşver sen böyle daha güzelsin diyor
Ne güzel ya ama benm ki öyle değil maalesef ne zaman bişey istesem kursağmda kalr hep
Aynn öyle bende eşime sana süslenirm dedim boşver sen böyle daha güzelsin dyor sırf almamak için
Walla ben saclarimi seviyorum kiwircik olmasini ewde bende acigim h
Sen dediğin gibi duzleştiricini al kalninada altın alırsın yada alma dursun ihtiyacın oldugunda eksiklerini alırsın bu konuda bende senin gibiyim ne gerek var yada sonra aliriz deyip hep kalıyor
Erkekler öyle sanırım bende öyleydim baba evinde burda bi tutma sıkma gerek yok lafları var . En son bende dedim sen bana liste ver gerekli olan onu alayım diye . Elinde varsa harca tasarruf senin sonuçta o parada .
Senin yerinde olsam o parayi catir catur yerim yada altin al tak para senin degilmi beyfendi tirip atacak diye hic zevkimdem vazgecemem.trip mi atiyo atsin.artik ogrenmeleri lazim atla deve degil boyle kucuk seyler icin bunaltmamayi artik.onun icin hic sallama bir iki yap boyle bak nasil ogreniyo zamanla.
Aynn öyle öyle bi söylüyor ki ihtiyacım olsa bile bnde diyorum acaba gerçekten gerek yok mu yaa çok mu şey istiyorum diyip kendimi suçluyorum
Ya inan hepsi öyle değil çok tanıdığım var çevremde karısı istedi ya yeter bi şklde bulur alır ve daha mutlular çünkü öncelikleri hep kendi kurdukları aile para sonra da kazanılr ama kırılan kalp onarılmıyor kolay kolay bu düşünce de olan çok erkek adamlar var ama bzmniker gibi ne gerek var kalsın almam ikiletme uzatma konuşma hayır dediysem hayır diyen tipler de var ne yazıkki
Bnce de haklısınz alayım o zaman çok kızcaak ama beni ilgilendirmez artık yoksa ztn ne yapsam da o zoruna gidecek tirp çekmekten yoruldum
Bnm eşim de ben anca istersem gönderir ama çok sorgular kızım için mesela oyuncak alma der süslü kalpli kıyafetler alma kısa giydirme vs vs çok karışır bana da kızıma da ama asla kendine karıştırtmaz o ne derse onun gibi olmak zorundaymış off cidden bunaldım
Benimki de hep ne gerek var der ben onu alırım tabi sonra susmak zorunda kalır hani almaz demem ama bi gereklilik neyse onu görmesi lazım. Ama çok görmem ana babaları sağolsunherşeye öyle diyor zaten hala da ondan onun yetiştirdiği o da diyecek tabi