Siz olsaniz ne derdiniz ne yapardınız

Kizlar kaynanam surejli memesini acip 11 aylik kizima emcen mi gel em diyip duruyor banada sende meme var emiyor diye kucagina gelmek istiyor diyip duruyor benm saf kizimda memesine bakip gülüyo siz olsaniz tepkiniz ne olurdu? Napacagimi şaşırdım:)

Ay şaka gibi resmen benim kaynanamda geçen memesini açtı hani gelicekmi deniyeyim dedim dedi oğlumda gitti ağzına alıcak sandım bastım çığlığı sinirim bozuldu başka da ne diceğimi bilemedim daha da oğlumu onunla yanlız bırakmam

Iste benmki de deneyelim emecek beni diyor. Anlamaidm kendisini benmle yaristiyor onun farkindayim . Verme dedigim seyi veriyor ben uyarinca ay unuttum ya diyor sonra arkami dönüyorum yeniden verdigini görüyorum. Yalniz birakamiyorum bende bi o yakinimda yardimci olsa keske diyorum ama birakmaya da korkuyorum

Şaka gibi gerçekten şok içinde okudum. Bence ciddi bi şekilde uyarın, kızınız 11 aylık olmuş her şeyi anlıyorlar çok önemliymiş bu tür konular.

Annesi olduğun için sana geliyor olabilir mi hani ya sivri zekaya bak aaa.
Offf ne mi yaparım kabusu olurum ahah adını unutur korkudan o derece :joy: Benim kaynanam niye böyle şeyler yapmıyor ya valla stres atarım bir güzel üstünde. :smiling_face: Baya bir göz dağı verdim zamanında tabi. Neyse yine de yapmasin kendi akıl ve kulak sağlığı için.
Bir ara oğlumu annemmmm diye sevmeye başladı diye ortalığı yıktım ben buna ne yaparım bilemem valla gözüm dönüyor böyle hadsizliklerde

Tam instagram da böyle bir video çıktı karşııma oradan çıkıp buraya geldim bu çıktı karşıma aşırı sinir bozucu bir durum ben olsam çok büyük tepki verirdiim alır çocugumu çıkardım saygszlk ve ahlak dışı bir şey bnce torunu da olsa böyle bir şey e hakkı yok

Hadsizliğin lüzumu yok deyin. Kendine dikkat et ağzımdan kötü bir laf çıkmasın deyin. Bu çocuğun bir tek annesi var o da benim. Hareketlerine yaptıklarına söylediklerine dikkat et yoksa bir daha bu çocuğu göremezsin deyin. Sonra da çocuğu kucağına al çık yanından . Bile isteye düşüne düşüne kuruyor bu lafları. Seni deniyor yani ne diyecek ne yapacak diye. İnşallah buraya yazana kadar iyi bir tepki vermissinizdir çünkü cevap vermediyseniz katlanarak devam edebilir hadsizlikleri.

Benim sütüm olmadı emziremedim pek kızımı tutmadı da mama veriyodum ilk başlarda iki de bir işte seninkiler işe yaramıyor ben versem hemen tutar gibi laf söylemeye başladı. Valla afedersiniz canına felan ederim senin diye bi çıkıştım. Yoksa yok ne münasebet böyle bişey aklından bile geçiremezsin diye hemen yok canım şaka yapıyorum ben öyle şey yaparmıyım falan gibisinden döndü mübarek ertesi gün bi akrabaları geldi o da anlatıyor gelini torunlarını bırakıyormuş ona suslar falan diye oda emziriyormuş valla ikisid bi haşladım yine orda o gün bugündür de yanlız bırakmam çocuğumu eşime de anlattım böyle midesizlik olurmu oda kızdı annesine. Valla bu kaynanalar hepsi böyle benim kızımı kıskanıyor du resmen niye benim kızım diye annesi o olacakmış :joy: o gün o tepkileri vermeseydim herşeyi yapardı hiç utanmayın hala arada eşime der ne edepsiz çıkdı gelin diye korkar. Oyuzden ben darlanacağıma sen darlan diyip içinizdekileri dökün. Anca öyle alıyorlar

Evden kovardım ne bu hadsizlik derdim herkes kendini yerini bilsin ne saçma sapan hareketler cidden sabır sınıyorlar

Allah’ım ya ne mantıksız işler cidden sana mı kalmış memeyi vermek anası var bu çocuğun şükür bu büyükler var ya ah ahhh

Ayy bu olay benim başıma da geldi kızım meme reddi yapıyordu eşime de kurutma makinasını getir aç dedim sonra eşimin arkasından kaynanamda geldi ağladı kızım yine tutmadı işte baktım getirin bana verinde ben deneyim birde dedi işte seninkini beğenmiyor dedi şakasına demiş güya eşimde kızmıştı ben hiçbir şey demem ortaya eşimi sürerim hep​:joy: eltim izin vermiş zamanında tutturmuş kaynanamda .diyorum eşime herkes kendi doğurduğunu emzirsin eşimde diyorki yengem geniş görüşlü:grinning_face_with_smiling_eyes: :rofl::rofl::rofl:

Yanlız bırakmıyorum ben sonra diyorki kaynanam annesi sürekli peşimde :joy::joy::joy:

Valla ben çok mesafeliyim. Ama bırak bu durumu azıcık yanlış tutsa bile eşime kaş göz ile durumu düzelttiririm. Bu tarz bişey olsa aşırı olay çıkarırdım. Diretirse falan evden kovarım öyle bir yapım var. Yanlış şeylere şaka bile olsa tahammülüm yoktur. Bence siz tepki vermediyseniz burda yazılanları sanki başkasının başına gelmiş gibi abartarak ona okuyun. Belki az gözü korkar da düşünerek hareket eder :slight_smile:

Benim kaynanam daha önce böyle bir davranışta bulunmadı fakat yapsaydı ilk olarak Annecim bu yaptığın hareket doğru değil benim ve çocuğumun psikolojini olumsuz etkiliyorsun derim bunu tekrarlamanı istemiyorum eğer yaparsan bir daha böyle konuşmam derim. Bu yaptığını ve söylediklerimi hemen eşime derim. Eğer bir daha yaparsa hiç hoş şeyler olmaz senin de haberin olsun derim. Anneni uyar yoksa ben daha sert çıkarım derim.

Esime anlatsam da sesini cikaramaz. Babasi baskin karakter annesi de tatli tatli laflarla herseyi yaptıran birisi. Burda yazilanlari okuyunca kendime cok uzuldum. Ne kadar bastirilmisim ozguvensiz birakilmisim bunlarin icinde esim de pasif asla koruyucu gucu yok ben eskiden boyle degildim kendi ailem coo korkardi benden cekinirdi buraya gelince ben nasil boyle düştüm ya

Bazı insanlar bastırmayi çok iyi bilirler ama geç de olsa farkına varabiliriz bazen. Kendinizi suçlamayın anında cevap veremedim diye. Bu hareketleri yapan dengesizler her zaman başka bir uygun an kollar zaten tekrar yapmak için. O zaman çıkışın. Önceden bir şey demedin derse de ben seni denedim bekledim acaba vazgeçer mi bu saçma laflarindan/ hareketlerinden deyin. Hiç çekinmeye gerek yok bu konularda mahremiyet çok büyük bir sınırdır. Şaka yaptım derse de ahahahha çok komikmiş bir daha söyle de videoya alayım ileride çocuğuma izletir beraber güleriz de. Böyle böyle patlaticaz onların şişirilmiş “En ana benim, kimse bana bir şey diyemez” egolarını. :+1:t2:

Çocukları babalarıyla kardeş yapacaklar :joy: