Eşimle daha önce 2 kere başbaşa gittik şimdi de 2 3 gün bebeğimizle gidesimiz var .
Görümcem 2 bebeği eşi nasıl olur sizce bebekler takılı gibime geliyor hem .
Yada eşim ile ortak havuzlu bungolov yada tek havuzlu bungolov var siz deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar
Biz ailecek gittigimiz tatilde sıkıliyoruz. Kendi erkek kardesim ve karisiyla.gittik cok guzel gecdi keyf aldik sohpet muhabbet daha cok yer gezdik . Gorumcem ve esiylede gittik ayni sekilde ondada cok keyf aldik kalabaligi seviyoruz biz. Gecen sene tek gittik esimle ben cok skldik havuza bile girmedik . Bidaki ay gorumcemle gidicem yine. Cocuklari var 14.12 yasinda benim buyuk kizimda 10 yasinda onlarda beraber guzel vakit geciriyo eger anlasabiliuosan git deneyimle ama anlasamiyosan gitme burnundan gelir
Biz 3 yildir tek godiyoruz ..
Esimle istedigimiz yere gidiyiruz ..
Bu sene bebek de var nasil olacak bilmiyorum.
Ben tatilde acik giyindigim icin belki esim istemeyebilir oyle seyler .
Ama ben de gitmek isterim bir kac kisi toplanip kafa dengi olduktan sonra guzel vakit gecer ..
Benim oglanlar buyuk oldugundan kafa uyusmuyo herkes ayri bi kafa modunda
En buyuk sevmez yada bu sene baliye gidecekmis ortanca girmedigi yer olmaz herkes sohbet muhabbet ortancalardan biri arabadan cikmaz esim ot cop ne bulursa ceker eymen de uyudu zaten cogunlukla allahtan muslim bez aldim pencere koydum arasina SIkistirdim sicagi iceri almiyodu eymenin yuzune 3 saatte mola veriyorduk.
Bende tarihi yerleri gezmeyi cok seviyorum.
Oglanlar da su baligi gibi sudan cikmiyolar.
Aranız iyiyse bile birkaç gün hep beraber sonra eşinizle başbaşa öneririm. Ben olsam öyle yapardım. 1 ay sonra biz de annemlerle ilk defa gideceğiz 3 gün beraber 3 gün başbaşa düşündük.
Bebekle ilk defa 3 saatlik yola gidicez 9.5 aylik olucak ozamana. Buyuk kizimla 1 yasindayken 4 saatlik yola gitmisdik sknti olmamisdi.
Ben açık olduğum için rahat edemezdim sanırım. Ama tesettürlü olsam hiç düşünmeden giderdim kalabalık olunca çok daha eğlenceli olur eminim. Hemde villa falan kiralayınca çok daha uygun olur.