Sizce bu çıkıntı ne olabilir🤔

Kızlar mrb oğlumda son bir aydır belki daha oncedel ede vardı bilmiyorum son zamanlarda daha çıplak durduğu için fark ettim böyle çıkıntı var kürek kemiğinin altında pazartesi doktora goturcem ne olabilir bu yaşam varmı önemli degilmi bilemedim

Canım bı fikrim yok ama normal değil en kısa zamanda doktora göstermelisin bence . İnşallah önemsiz biseydir .:palms_up_together:

Sağol cnm İNSALLAH banada normal değil gibi geldi çünkü sırtın ortasında bişey doğuştan olsa doktorlar soylerdi sonradan gelişen bişey heralde yani bende sonradan fark ettim çocuklar kucana alıyor incittilermi diyese şüphe ediyorum

Olabilir fazla geç kalmadan git hastaneye canım . Allah esirgesin evlatlarımızı

Merhaba benimde 4 aylık kızım var doğuştan poposunda yara izi gibi bişey vardı doktorlar bişey demedi ben sonradan evde farkettim çocuk doktoruna götürdüm bu sakral gamze hemen beyin cerrahi doktoruna gösterin dedi ona da gittim muayene etti tehlikeli olabiliyormuş bazen emin olmak için 5.6 aylık olunca mr çektirmemiz gerektiğini söyledi ve bebeklerde vucudun herhangi bir yerinde böyle iz, renk değişikliği, kıl yoğunluğu, içe dönük veya dışarıya doğru böyle çıkıntılar göründüğünde aklınızda bulunsun hemen gösterilmesi gerekir dedi

Tmm çok teşekkür ederim popsun üzerinde morluk var bizim bide ama hiç sormadim doktora çocuk doktoruna aldım randevuyu bende pazartesi ye