Sizce kızlar?

Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık olmak üzere sling artık bize biraz sıkıcı ve boğucu gelmeye başladı , ana kucağına geçmek istiyoruz sizin önerebileceğiniz orta yollu böyle fiyat performans olarak alıpda memnun kaldığınız varsa önerilerinize açığım :folded_hands:t3: cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim :face_blowing_a_kiss: (belde ağırtmayan, destekli birşey olursa çok iyi olur )

ben bundan aldım ama pek kullanmadım bir kaç kez kullandık bel desteği çok iyi ortam halli fiyat olarak da benden kaynaklı olarak bel ağrılarım çoktu ondan kullanamadım​:sweat_smile: tertemiz haliyle duruyor yani ama bel desteği çok iyi ama tavsiye edebilirim

Bende @AybikeKrp kullandığından aldım. Fiyat performans ürünü. Uygun yollu birsey istiyorsan bunu alabilirsin.

Teşekkür ediyorum :folded_hands:t3: