Beni yanlis anlamayın eedigim seyden dolayi oguncaklar cok pahali oldugu icin almak yerine elinizde duzgun bir oyuncak varsa istiyecektim lutfen yargilamayin beni cocugum icin dilencilik yapmiyorum oyle bi insan da degilim zaten ke arda kosede bebeginizin oynamadigi oyuncaklar varsa istiyorum 8 aylık kızım için
Burda yargılanacak bisi yok canım gayet mormal istemen elimde olsa verirdim fazladan ama yok ![]()
Teşekkür ederim oyle düşündüğün icin keske her insan senin gibi düşünse hem olmasa bile dusunmen yeter ![]()
Yargilancak weya ayip bisey yok merk etme insanlik hali olabilir ben hic fazla oyuncak almadim oyuncaga werilen paraya cok uzuluyorum kırılıp binkenara atiliyor fazla olsa gonderirdim ![]()
Aslında mesaj attım sana bi bakabilir misin
Facebook’ta atma ver isminde bazı sayfalar var oralara bakin oralarda işine yaramayan çocuk eşyaları oyuncak felan herkes birbirine veriyor bende oralarda çok şey verdim ve aldimda orda mutlaka bulursun
Çekinilecek bi durum değil canım aslında önemli bir konuya deyinmişsin . Bende çok oyuncak alma taraftarı değilim zaten ama büyük kızıma bi hevesle almıştık ikinci çocuğu istemiyordum bi çoğunu verdim yıpranmış verilemeyecek olanları da attım şimdi ikinci çocuğum oldu onun için kullanırım . Ama etrafımda vermek isteyenler olursa sizinle burdan iletişime geçerim ki sadece sizinle değil gerçekten hepimiz birbirimize bu gibi konularda destek oluruz diye düşünüyorum bence her konuda çekinmeden sıkılmadan birbirimizden yardım isteyelim ![]()
![]()
Bende ordan aldim verdim orası cok iyi ama ordaki bazi insanalrda yargılıyor
Bence de oyle sizin gibi dusunen insanlar cogalmalı![]()
İlginç yargılayan insanın yardım gurubunda ne işi varmış acaba bosverin öylelerini çocuk eşyası çok az kullanılan birşey yardimlasmak güzel birseydir takılmayın öyle düşünenlere
Bence de benim gibi senin gibi düşünen insanlar çoğalmalı ![]()
Ay ne yargılaması güzelim ben kızıma doğru düzgün alışveriş bile yapmadım az kullanılmış getirilen eşyalardan kuculenleri de başkasına verdim oyuncak ta bı oyun halısı almıştım bide kaşiyici hep etraftakiler sağolsun… Zaten çok kısa süre kullanilan eşyalar ve sağlamsa en güzeli dağıtmak, hep eskiler ama yine bakarım çekmecelere oyuncaklara ![]()
![]()
Aynen bende öyle büyük kızıma hep akrabalarımın getirdiği eşyalarla büyüttüm Eşimin kuzeni Hollanda da kızlarına çeşit çeşit almış çoğunu giydirmemiş bile hep onlarla büyüdü kızım hatta sağlam ve güzel olanları saklamıştım şimdi de küçük kızım giyecek inşallah bende ikinci için hiç bişey almadım ablasının bebeklik eşyalarını giyiyor hep . Sadece bayramlık alıyorum işte ![]()
Ben de dolap uygulamasından alıyorum hep oyuncak çok uyguna veriyorlar. Sağolsun aldığım kişi iki üç tane de hediye koymuştu.