Sma bebek mamasi

Sma Comfort var gaz ve kabiz yapmiyo diyolar ben bebelac kullaniyorum cok gaz ve kabiz yapti cocugum 1 aylik hangisini onerirsiniz

Ben sma optipro kullanıyorum Bebelac bizede iyi gelmedi sma dan çok memnunum

Bebelac kullaniyodum sma optipro aldim kabizligi devam etti bebelac golda gecdim yine ayni suan sma comfort veriyodum dunden beri buda ise yaramiycak kabizlik icin sanki

Benim bebeğim kolikti ve 10 gün tuvaletini yapmadı biz uyarıyorduk sma comforta geçtik 3.gün kendiliğinden yaptı ve gazınıda çok güzel çıkarıyor yani bir kaç gün bekleyin dilerseniz bende dedim buda işe yaramadı diye bide mamasına az zeytinyağı koyuyordum günde 4 defa veriyorsam 2 mamasına 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koydum şimdi taşıyor :grinning:

Daha cok sulandir demisti doktorum kabiz olursa
Yani mamayi 6 degil 5 kasik koy demisti

Hipp kullanıyorum çok memnunum

Bende uzun zaman hipp kullandim 6 aya kadar sonra normale gectik.

Benim bebeğim ememedi ben doğumdan 1 hafta sonra ciddi bir operasyon geçirdigim için 3 gün emebildi sadece. Dolayısıyla baştan beri mama kullanıyoruz. Baştan beri sma Optipro kullandım. Ama annelik işte belki şu daha iyidir bu daha iyiymiş diye diye bikac mama denedik. Bebegold keçi sütlü çocuğunu mafetti , comfort gaz yaptı, hipp diğerlerine göre daha iyi ama sonuç ama Optipro bize en iyi gelendi. Şuan 5 aylık hala Optiproyla devam ediyoruz

Ben hem optipro kullandım hem de comfort. Optipro da bazı bebeklerde gaz yapıyormuş ama comfortda böyle bir sorun yaşamadım
Ama sma mamaları Aptamile göre daha hafiftir. Aptamil bebeğin şekerini yükseltip uzun uyutur ama da o uyku olmaz