Kizlar merhaba son zamanlar bu sma mama hakkında Bi dedikodu donüyor nekadar doğru yanlış bilmiyorum ama içimde bi koru oluştu 1200 gram sma OptiPro 2 mama aldım bir paketi bitti diğer paketide kavanoza boşalttım paketini komple attim dün şimdi kodlama diyor ben attığım için göremiyorum ne yapmam lazım bana fikir verin
Evet doğru malesef. Toplatılan kodların hepsi 1 numara sizinki 2ymiş onların arasında yoktur ama miğde bulandırıcı gerçekten. Benimde kızım 16 aylık sma kullanıyorum zaten ne kadar daha kullanacak ki diyip mama değiştirmeye de cesaret edemiyorum. Umarım sorun çıkmaz
Ben bitsin direk degistirxem valla korktum
Kimse diğerlerinde olmayacağının garantisini veremez tabi çok zor artık güvenmek. Bebişinize en yararlı olanı bulursunuz inşallah
Sadece 1 numaralarda varmış, biz 3 kullanıyoruz ama bende cesaret edemedim o yüzden başka mamaya geçeceğim.