Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık sol memeye geçince ağlıyor sadece sağdan veya biberondan emmek istiyor sebebi ne olabilir
Süt gelmiyordur belki biberon da veriyorsab yavaştan biberona alışır biz de aynı durumdayız sütüm azaldı benim de daha da uğraşmıyorum artık mama da bebekler için
O göğsünü sağ makina ile şimdi küçük olduğu için bir göğsünle doyuyor dur biraz daha büyüsün emer sagmassan orası korelir kapanır sakinken önce o göğsüne ver onu emsin ucunu sık süt gekiyor mu o göğsünden benim de şok göğsümu pek emmiyor ben önce o göğsümu veriyorum
Tavsiyeleriniz için teşekkürler
Süt fazlasıyla geliyor sagmasam bile akıyor çok dolduğu için. Dün akşam denedim yatar pozisyonda verince emmeye başladı
Bak cok iyi yapsın