İyi geceler Anneler![]()
5 ay 11 gunluk kizim var dogustan kulaklarinda bisey yokdu ama bu son zamanda kulaklari kepcelesmeye basladi sanki yatarken kivriliyo katlaniyo kulagi gordukce duzeltiyorum ama bunun onune nasil geceriz bandaj zaten sevmiyo bandajmi takmak lazim acaba ![]()
Valla benim kızım yaklaşık 3. Ayda kepcelesti o günden beri dikkat ediyorum ama pek fayda Göremedim diyebilirim
sadece 5. Aya girdikten sonra yüzüstü yatırmaya başladım duzelse öyle duzelecekti ama sol kulagini tutyor uyurken hep o yüzden sağ biraz daha iyj ama sol kulak daha kepçe
kafası da hafif yamuk zaten
valla ben elimden geleni yaptım kendi inat etti hep
6 ay 15 günlük bu arada kızım ![]()
Ay canim benim guldurdun beni ne de guzel yazmissin
zaten biz elimizden geleni yapiyoruz da bu küçükler inat
bizimkide yeni olmaya basladi surekli anakucaginda yatiyo ondanda oldu sanirim onceden yokdu cunki. Ana kucagi yuzunden boynuda yamulacakdi yan duruyodu da duzeldi.sukur o
Kulagini niye tutuyoki acaba oyle fotosunu cekde buyuyunce goster kendi yaptin diye ![]()
Valla herşeyi taka taka bu hale geldim artık çok da şeapmiyorum hayatı tehlikesi olmadigi sürece ![]()
Sende haklisin canimda sonradan oluncada insan uzuluyo hani dogustan olsa duzelmez belki ama inan bugun fotosunu cekdim bebe resmen kepce ![]()
Ayy üzülmez mi
benim kızım da doğduğunda ne güzeldi top gibi şekilli kafası vardı
minicik kafaya yapışık kulaklar falan şimdi bak yamuk kafa kepçe kulak
bide kel karsidan bakınca sol kulak selam veriyor kıvrık gene yukarısı
napim büyüyünce saçıyla örter ![]()
![]()
Amanii ![]()
kendi etti kendi buldu gibi olmus valla canim buyudukce duzelir insallah ya
ben bide bandana deniycem sevmiyo ama yapacak bisey yok duzelir belki
Benim oğlum da aynı şekildeydi başta bir şey yoktu yatış şeklinden oldu galiba da merak etmeyin kafası da büyüdükçe normalleşiyor kepçe durmuyor yani ![]()
Bizde de aynı durum var yatarken katlanıyor gördükçe düzeltiyorum ama sağ sol ikisinde de oluyor, uykusunda müdahale edersemde uyaniyor, şapkayıda dışarda bile sevmiyor evde takmam mümkün değil
Ay insallah duzelir sonradan ya kiz cocugunada hic yakismiyo ![]()
Buyudukce sapka zaten takdirmiyolar aynen duzeltirkende uyaniyo bazen goremiyorum bile yan ceviriyo baya kafasini katlaniyo kesin
Sizleri üzmek istemem ama kepçelik sonradan düzelen bişey değil şuan 5 yaşında olan kızım 3 aylıkken kepçe plmaya başladı ondan önce öyle biley yoktu doğduğunda kafasına yapışıktı resmen sonradan oldu bantla kafasıyla kulağını bantlaladm bandaj kullandm ama bi faydası olmadı maalesef sadece büyüdükçe saçı uzadıkça daha az dikkat çekiyo ama kepçelik düzelmiyo maalesef
Siz sonradanmi bant ve bandaj kullandiniz yada kepcelik olusur olusmazmi kullandiniz. Suan kucukler tam gelisim sirasindalar hemen mudahale edersek duzelir sanirim cunki yatarken katlandigi icin oldu surekli sirt ustu yatincada kafasi duzlesiyi ama saga sola yatirinca duzeliyo buda duzelir muhtelemen gec kalmadan bandaj kullanmak lazim ozaman
Yani fark eder etmez müdahale ettim bant bile taktım yan yatırdım ama ben bi faydasını görmedim git gide döndükçe daha çok kepçe oldu uykusundan uyandırıp kulağını düzeltirdim ama ona rağmen ilerledi
Ay onu denedim de uyurken bandanayi gözlerine çekip korkarak uyanmaya başladı ondan şeyedemedim
uyanıkken zaten eli kafada sürekli çekiyor ![]()
Dun takdim uyanikkende bugun unuttum gitti aman zaten cok huysuz gozun kulagini gormedi inan bugun ![]()
Hmm anladim. Kafa sekli duzeliyo ya buda duzelir diye dusunuyorum ama uyurken yine bukuluyo bide agirlik oluyo muhtelemen ondanda duzelmiyo
İnşallah düzelir sizinki sürekli kontrol edin dediğiniz gibi ağırlık olunca daha da kepçe olıyo