Sonradan olan kepçe kulak

İyi geceler Anneler​:bouquet:
5 ay 11 gunluk kizim var dogustan kulaklarinda bisey yokdu ama bu son zamanda kulaklari kepcelesmeye basladi sanki yatarken kivriliyo katlaniyo kulagi gordukce duzeltiyorum ama bunun onune nasil geceriz bandaj zaten sevmiyo bandajmi takmak lazim acaba :roll_eyes:

Valla benim kızım yaklaşık 3. Ayda kepcelesti o günden beri dikkat ediyorum ama pek fayda Göremedim diyebilirim :rofl: sadece 5. Aya girdikten sonra yüzüstü yatırmaya başladım duzelse öyle duzelecekti ama sol kulagini tutyor uyurken hep o yüzden sağ biraz daha iyj ama sol kulak daha kepçe :rofl: kafası da hafif yamuk zaten :person_shrugging: valla ben elimden geleni yaptım kendi inat etti hep

6 ay 15 günlük bu arada kızım :hugs:

Ay canim benim guldurdun beni ne de guzel yazmissin :face_with_hand_over_mouth: zaten biz elimizden geleni yapiyoruz da bu küçükler inat :grin: bizimkide yeni olmaya basladi surekli anakucaginda yatiyo ondanda oldu sanirim onceden yokdu cunki. Ana kucagi yuzunden boynuda yamulacakdi yan duruyodu da duzeldi.sukur o

Kulagini niye tutuyoki acaba oyle fotosunu cekde buyuyunce goster kendi yaptin diye :face_with_hand_over_mouth:

Valla herşeyi taka taka bu hale geldim artık çok da şeapmiyorum hayatı tehlikesi olmadigi sürece :rofl:

Sende haklisin canimda sonradan oluncada insan uzuluyo hani dogustan olsa duzelmez belki ama inan bugun fotosunu cekdim bebe resmen kepce :face_with_hand_over_mouth:

Ayy üzülmez mi :rofl: benim kızım da doğduğunda ne güzeldi top gibi şekilli kafası vardı :rofl: minicik kafaya yapışık kulaklar falan şimdi bak yamuk kafa kepçe kulak :rofl: bide kel karsidan bakınca sol kulak selam veriyor kıvrık gene yukarısı :rofl: napim büyüyünce saçıyla örter :rofl::person_shrugging:

Amanii :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: kendi etti kendi buldu gibi olmus valla canim buyudukce duzelir insallah ya :grin: ben bide bandana deniycem sevmiyo ama yapacak bisey yok duzelir belki

Benim oğlum da aynı şekildeydi başta bir şey yoktu yatış şeklinden oldu galiba da merak etmeyin kafası da büyüdükçe normalleşiyor kepçe durmuyor yani :joy:

Bizde de aynı durum var yatarken katlanıyor gördükçe düzeltiyorum ama sağ sol ikisinde de oluyor, uykusunda müdahale edersemde uyaniyor, şapkayıda dışarda bile sevmiyor evde takmam mümkün değil

Ay insallah duzelir sonradan ya kiz cocugunada hic yakismiyo :face_with_hand_over_mouth:

Buyudukce sapka zaten takdirmiyolar aynen duzeltirkende uyaniyo bazen goremiyorum bile yan ceviriyo baya kafasini katlaniyo kesin

Sizleri üzmek istemem ama kepçelik sonradan düzelen bişey değil şuan 5 yaşında olan kızım 3 aylıkken kepçe plmaya başladı ondan önce öyle biley yoktu doğduğunda kafasına yapışıktı resmen sonradan oldu bantla kafasıyla kulağını bantlaladm bandaj kullandm ama bi faydası olmadı maalesef sadece büyüdükçe saçı uzadıkça daha az dikkat çekiyo ama kepçelik düzelmiyo maalesef

Siz sonradanmi bant ve bandaj kullandiniz yada kepcelik olusur olusmazmi kullandiniz. Suan kucukler tam gelisim sirasindalar hemen mudahale edersek duzelir sanirim cunki yatarken katlandigi icin oldu surekli sirt ustu yatincada kafasi duzlesiyi ama saga sola yatirinca duzeliyo buda duzelir muhtelemen gec kalmadan bandaj kullanmak lazim ozaman

Yani fark eder etmez müdahale ettim bant bile taktım yan yatırdım ama ben bi faydasını görmedim git gide döndükçe daha çok kepçe oldu uykusundan uyandırıp kulağını düzeltirdim ama ona rağmen ilerledi

Ay onu denedim de uyurken bandanayi gözlerine çekip korkarak uyanmaya başladı ondan şeyedemedim :person_shrugging: uyanıkken zaten eli kafada sürekli çekiyor :rofl:

Dun takdim uyanikkende bugun unuttum gitti aman zaten cok huysuz gozun kulagini gormedi inan bugun :joy:

Hmm anladim. Kafa sekli duzeliyo ya buda duzelir diye dusunuyorum ama uyurken yine bukuluyo bide agirlik oluyo muhtelemen ondanda duzelmiyo

İnşallah düzelir sizinki sürekli kontrol edin dediğiniz gibi ağırlık olunca daha da kepçe olıyo