Sorularıma neden yanıp gelmiyor

Kızlar önceden sorularıma daha fazla cevap geliyordu Artık eskisi gibi yanıt alamıyorum bunun bir nedeni olabilir mi Son zamanlarda aktif kullanmadığımdan Kaynaklı mı acaba

Senin yine iyi sorulara cevap alamıyorsun​:smiley:ben cevap yazıyorum bazı konulara alttaki kişiye muhabbet devam ediyor ben dut gibi kalıyorum​:joy:ama bildiğim bir cevap birine fayda olursa diye yazmaya devam ediyorum yılmıyacam​:muscle:t2::joy:

Ahahaha buda üzücü :sweat_smile:

Gerçekten sinir bozucu​:joy:hayatımda bu kadar kale alınmadığım başka yer olmadı

Dimiii :sweat_smile::sweat_smile:

Soru sorduğunda beni etiketle cevaplarım canım

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts::cherry_blossom::cherry_blossom:

Ben de gördüğüm ve bilgim olan konuyu yanitlamaya çalışıyorum israrla :rofl::face_with_peeking_eye: biz devam ettircez galiba bu işi :rofl: valla eşim dostumdan çok burdan destek gördüm :pray:

Bak ben senı aylar sonra kale aldım cok tatlısınız hepiniz :rofl:

Bende muzdaribim aynen​:roll_eyes: