Kızlar önceden sorularıma daha fazla cevap geliyordu Artık eskisi gibi yanıt alamıyorum bunun bir nedeni olabilir mi Son zamanlarda aktif kullanmadığımdan Kaynaklı mı acaba
Senin yine iyi sorulara cevap alamıyorsun
ben cevap yazıyorum bazı konulara alttaki kişiye muhabbet devam ediyor ben dut gibi kalıyorum
ama bildiğim bir cevap birine fayda olursa diye yazmaya devam ediyorum yılmıyacam![]()
![]()
Ahahaha buda üzücü ![]()
Gerçekten sinir bozucu
hayatımda bu kadar kale alınmadığım başka yer olmadı
Dimiii ![]()
![]()
Soru sorduğunda beni etiketle cevaplarım canım
Teşekkür ederim ![]()
![]()
![]()
Ben de gördüğüm ve bilgim olan konuyu yanitlamaya çalışıyorum israrla ![]()
biz devam ettircez galiba bu işi
valla eşim dostumdan çok burdan destek gördüm ![]()
Bak ben senı aylar sonra kale aldım cok tatlısınız hepiniz ![]()
Bende muzdaribim aynen![]()