Kizlar bisey sorucam 2 ci evliliğin büyük kizim 9 yasinda soyadını değiştirmek istiyor kardeşiyle ayni olsun istiyor buna cok takılıyor hic bir fikrim yok 2 soyadi kullanabilir mi bilgisi olan varsa yada bu durum geçici mi
Soyadı değiştirmesi için ikinci eşinizin çocuğu kendi ustune alması lazım . Soy bağı değiştirmek oluyor. Böyle birşey olmuyor diye biliyorum.
Öz babasininda onayi olmasi lazim mahkeme falan oluyo bildigim kadariyla cunki soy bagi degisiyo
Him ben 2 sini de kullanabilr mi diye sordum bilgim yoktu
Anladim canim tsk ederim bende öyle düşündüm 2 soyadı da olmuyor o zaman
İki soy isim evlendigi zaman hem kizlik soy ismini hen yeni soy ismini kimlikde kullanabiliyo ama sizin dediginiz gibi olmuyo canim
Bir anne vardı, çocuğuyla soyadı farklı olduğu için sorun yaşadığını beyan ederek mahkemeye gitmişti ve çocuğun soyadını değiştirmişlerdi. Tabi burada babasının çocuğun hayatında ne kadar etkin olduğu da kararı etkilemiş olabilir.
cocugun ustun yarari olduguna karar verilirse aile mahkemesi hakimi bu talebinizi onaylayabilir. babanin onayina ihtiyac yok. sadece babanin ilgisiz olmasi, cocugun talebi karari sekillendirir.