Spiral sonrası akıntı

Kızlar bir şey sormam lazım spiraldan sonra kahverengi akıntıyla beraber kötü kokan akıntı gelmeye başladı mantar yada enfektiyon olmasından korkuyorum normalmi değilmi biri söyleyebilir mi

Daha once kullandim ben ama oyle bi sikayetim yokdu eger takarken mantar olsaydi muayene sirasinda soylerlerdi ve takmazlardi sonrasinda olmussunuz muhtelemen nezaman takdirdiniz

Spirali bana doktor takmıştı takarkende akıntım var diye fitil yazmıştı kahverengi kırmızı arası akıntı bende de oldu 2 3 gün ama öyle kötü koku tarzı bişey olmamisti

Bana sürekli kanama ve enfeskyon yapıyordu doktor her gittimde sprailin enfeksiyonlu degistrileim falan diyordu en son aldiridim

Hiç yasamadim öyle bişey enfeksiyonlu spiralimi varmış :face_with_peeking_eye:

Yok sprail kendisi enfeskyon kapmış dedi doktor doğal olarak rahimde kapmış ilaç falan vermişti ama gecmedi

Geçmiş olsun oda sana mı denk gelmiş

Eylül de taktırdım ama 1 haftadır var kötü koku

Baya olmus takilali spiralle alakali oldigunu sanmiyorum mantar olmus olabilirsiniz bi jinekolojiye gidip muayene olun muhakkak cunki mantar zor geciyo

Kötü koku derken nasıl bı koku bazen ekşi elma gibi kokuyo omu yoksa böyle iğrenç bı koku mu

Valla bilmiyorum ki vucud kabul etmedi heralde hemsier öyle söylemişti tekrar takincam adetimi bekliyorum insalalh bu defa sorun yaşamam bide sen hastenedemi takindin sağlık ocağındami ben daha öncekini sağlık ocağında takinmisyim acaba iyikis degildiki ucretsizdi

Sen naptın takindii cnm spraili

Yok canim ya suan regliyimde bebeyi birakip gidemiyorum annemde hasta buyuk kizi okula zor goturuyo bidaki aya kaldi takdirsaydim iyiydide

Evet gittim mantar dedi umarım kısa zamanda geçer

İğrenç bir koku zaten 1 haftadır var oda mantarmış

İnsallah gecer canim ben 5 sene ugrasdim 6 ayda bi doktora gidiyorum en son bi fitil krem kullandim onla kurtuldum resmen

Bende adetimi bekliyorum hala.olmadim

Hic olmadinmi canim daha emziryonmu

Emziriyorum cnm hiç olmadim

Ondan daha olmamissindir canim