Kızlar bir şey sormam lazım spiraldan sonra kahverengi akıntıyla beraber kötü kokan akıntı gelmeye başladı mantar yada enfektiyon olmasından korkuyorum normalmi değilmi biri söyleyebilir mi
Daha once kullandim ben ama oyle bi sikayetim yokdu eger takarken mantar olsaydi muayene sirasinda soylerlerdi ve takmazlardi sonrasinda olmussunuz muhtelemen nezaman takdirdiniz
Spirali bana doktor takmıştı takarkende akıntım var diye fitil yazmıştı kahverengi kırmızı arası akıntı bende de oldu 2 3 gün ama öyle kötü koku tarzı bişey olmamisti
Bana sürekli kanama ve enfeskyon yapıyordu doktor her gittimde sprailin enfeksiyonlu degistrileim falan diyordu en son aldiridim
Hiç yasamadim öyle bişey enfeksiyonlu spiralimi varmış ![]()
Yok sprail kendisi enfeskyon kapmış dedi doktor doğal olarak rahimde kapmış ilaç falan vermişti ama gecmedi
Geçmiş olsun oda sana mı denk gelmiş
Eylül de taktırdım ama 1 haftadır var kötü koku
Baya olmus takilali spiralle alakali oldigunu sanmiyorum mantar olmus olabilirsiniz bi jinekolojiye gidip muayene olun muhakkak cunki mantar zor geciyo
Kötü koku derken nasıl bı koku bazen ekşi elma gibi kokuyo omu yoksa böyle iğrenç bı koku mu
Valla bilmiyorum ki vucud kabul etmedi heralde hemsier öyle söylemişti tekrar takincam adetimi bekliyorum insalalh bu defa sorun yaşamam bide sen hastenedemi takindin sağlık ocağındami ben daha öncekini sağlık ocağında takinmisyim acaba iyikis degildiki ucretsizdi
Sen naptın takindii cnm spraili
Yok canim ya suan regliyimde bebeyi birakip gidemiyorum annemde hasta buyuk kizi okula zor goturuyo bidaki aya kaldi takdirsaydim iyiydide
Evet gittim mantar dedi umarım kısa zamanda geçer
İğrenç bir koku zaten 1 haftadır var oda mantarmış
İnsallah gecer canim ben 5 sene ugrasdim 6 ayda bi doktora gidiyorum en son bi fitil krem kullandim onla kurtuldum resmen
Bende adetimi bekliyorum hala.olmadim
Hic olmadinmi canim daha emziryonmu
Emziriyorum cnm hiç olmadim
Ondan daha olmamissindir canim