Kızlar 1 yaşında kızım var,1 yaş aşını yaptırdıktan sonra su çiçeği oldu çok ağır atlatıyor 40 derece ateşi oluyor sürekli, döküntüleri çok fazla özellikle yüz, saç dipleri, genital bölgesi doktor losyon verdi işe yaramıyor çok kaşınıyor bir kremler aldım ben eczaden ayrı yine rahatlatmadı, tecrübesi olan var mı başka bişey önerebilecek ne yapmam lazım bilmiyorum şaşırdım iyice
Merhabalar oğlum şuan 6yaşında ama 1yaş aşısından 1hafta sonra yüksek ateş, deride bir şeyler çıktı. Meğerse su çiçeği çıkarıyormuş yaklaşık 3 4gün ateşi inmemişti çok ağır geçirmişti. Ama yanlış hatırlamuyorsam su çiçeği çıkarıyor deyip bize ilaç vermemişlerdi. Çok geçmiş olsun.
9 ay asisinda demişlerdi bizede 10 gün sonra ateş ve döküntü yapabilir diye çok şükür yaşamadık bir yaşındaki asida da ayni sekilde ateş vesayre olmadi