Sünnet hakkında bilgisi olanlar

Oğlum iki aylık ben sünnet yaptırmak istiyorum ama eşim erken yazın yaptıralım diyor şuan fazla hareket etmiyor ve bezde daha çabuk iyileşir diye düşünüyorum sünnet yaptıran anneler siz kaçıncı ayda yaptırdınız tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz

3.ayda yaptırdım bir konu dışında herşeyden çok memnunum şuan 15 aylık o da kilolu olduğu için hala gömük pipisi erken yaptırdıgmz içinmis kilolu bebeklerde böyle oluyormuş onun dışında erken yaptırdık diye çok iyiydi herşey ilk gün biraz ağladı

5 buçuk aylıkken yaptırdım tabi sağa sola dönme falan vardı. Bence 4 - 4 buçuk aylıkken yaptırmak daha mantıklı. Allah nasip ederse 2.oglum doğunca öyle yaptırcam. Bezde çabuk iyileşir ama yazın da 9 aylık falan oluyor çok hareketli olur o yüzden biraz zorlanırsın

Kısa kalma durumu olduğu için en uygun zaman dilimi 1 yaş civarıdır 2-6 yaş arası yapılması uygun değil

Biz iki buçuk aylıkken yaptırdık. Çok çabuk iyileşti ve şu an bir yaşinda bir sıkıntı olmadı şükür. Bence çok geç kalmamak lazım hareketliyken hem zor olur, hemde anlayacağı için çok korkabilir. Ama iyi tercih edilen bir doktor da olmalı. Bu da önemli bir nokta dikkat etmek lazım

ilerde sıkıntı olurmu peki gömülü olduğu için birşey dedilermi

Biz yaptıralı bir buçuk hafta oldu. Yeni 4 aylık olduk. Büyük oğlumu da yine 3 buçuk 4 aylıkken yaptırmıştım. Büyüyünce yaptırılır evet ama hareketli zmn oldukları için bakımı fln oluyor birazcık zorlanırsınız.Belki sizi en çok 2-3 gün yorar sonrası iyileşme süresi daha rahat edersiniz.

Hayır zayiflarsa düzelir dedi doktorumz

2.5 aylıkken yaptırdım gerçekten çok çabuk ve kolay oldu çok fazla hareket etmediği için acitmadi da ama dönmeye vs baslarsa eli ayağı çok aktif olursa sürekli kanama olabilir ne kadar erken o kadar iyi

Büyük oğlanı 22-23 günlükken küçük oğlanı 2.5 aylıkken yaptırdım. En güzeli küçük zamanlarda yaptirmak çok çabuk iyileşiyor

15 günlükken yaptırdık , hareket halinde değilken yaptırmak daha iyi zannımca

Evet kilolu olduğu için.. doğru.. benim yigenim de öyle. Hatta şu anda ilkokula gidiyor hala gömükmüş. Çünkü artık daha tombik :joy:

Merhaba bizde 8 gün önce yaptırdık oğlum 17 günlüktü maşallah 5 gün içinde iyileşti hiçbir şey hissetmedi tavsiye ederim erken dönemde yaptırmanızı

Canım ben 50 günlükken yaptırdım çok şükür hiçbir sıkıntı ve pişmanlık yaşamadım iyiki yaptırmışım diyorum şuan 5 buçuk aylık hayal bile edemiyorum sünnet ettiğimi hareketli sürekli karın üstü dönmek istiyor vs vs çok zor yani

Bence herhangi bir sağlık probleminin olmadığı durumlarda ilk 3 ayda yaptırmak daha mantıklı çünkü hareket etme potansiyelleri az ve bezin içine bardak ta takınca daha çabuk iyileşiyor

Kesinlikle erken yaptirmalisin ilk çocuğumu 1,5yasinda yaptırdık çok pişmanim erken yaptirmadim için egerki erkek çocuklarında bir sıkıntı oluyorsa doktor bunu fark ediyor ve bizi ayiktiriyor erken teşhis hep önemli bence ben ilk oğlumda yaşadim ..ortanci oğlumu 5aylikken yaptırdık o bike geç olmuş mayasir olmaya başlamiş çocuk bencede arkadaşlarımızın dediği gibi erken yaptırın

Peki çocuk cerrahisinemi almam gerekiyor yoksa urolojimi bide Ankara’da oturuyorum Bilkent şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum yaptıran varmı acaba bu hastanede

Ben ikinci oğlanın sünnetini Ankara Sincan eğitim ve araştırma hastanesinde yaptırdım.. yakınsa bı düşünün derim.

Ayrıca ben çocuk cerrahisinde yaptırdım

Sincan’da oturuyorum yakın Bilkent iyi diye düşündüm memnun kaldınizmi doktorunuz kimdi genelmi uyusturdular yoksa sadece pipiyimi

Şenay Canpolat.. çok memnun kaldım. Çok tatlı bir kadın. Oğlumla fotoğrafı bile var