Sünnet meselesi

Kızlar 4 ay 2 günlük bebeğimi yarın sabah sünnete götürüyorum devlet hastanesinde olacak bizi de içeri alırlar mı çok üzülüyorum ya ağlayacak diye . Bir de giderken aç mı olmalı tok mu yanımda neler götürmeliyim

İnşallah kolaylıkla atlatirsiniz hayırlı olsun simdiden. :cherry_blossom: Ne aç ne tok olsun demişlerdi lokal yapacakları için aç olmasina gerek yok dediler. Zaten aç olursa ağlar durmaz diye. Ameliyathaneye girmeden önce emzirdim gazını çıkardım altını degistirdim öyle önlükle beklerken uyuttum bile. Sadece calpol şurup götürdüm onu da çıktıktan yarım saat sonra verdim hemşireye sorarak. İçeri almıyorlar zaten 15-20 dk sürüyor hemen çıkıyor çıkınca bir süre bekletiyorlar izliyorlar en son pansumanı yapıp bilgi veriyorlar. Sargılı olacak üstüne bardak falan yapmadım ilk gün. İkinci gün kendi idrarıyla çıktığı için bardak koydum 2 gün kadar sonra onu da çıkarıp banyo zamanı geldiği için banyo yaptirdik. İlk 3 gün sabah akşam calpol verdim ağrısı olunca ağlıyordu çişini yaparken. Banyodan sonra hiçbir şeyi kalmadı. Çok şükür.

Teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah keşke alsalar ya oğlum hiç durmaz biz olmadan çok ağlar bazı Drlar bardak koydurmuyormus bazıları da hemen banyo yaptır diyormuş bakalım bizimki ne diyecek​:smiling_face_with_tear::innocent:

Merhaba bizimde 4 ay 5 günlük bebeişimiz yarın bizde sünnete gideceğiz sizin süreciniz nasıl oldu nasıl ilerledi şimdi nasıl bebişiniz hayırlı olsun bu arads :blush::blush:

Teşekkür ederim ben çok memnun kaldım iyiki de erken yaptırmışm ilk iki gün biraz ağladı 6 saatte bir calpol verebilirsiniz demişti doktor üç kez tek verdim 2 günde emzirmek ağrı kesici gibi zaten emiyorsa daha kolay atlatır biz hastaneye gittik gün vermsti ssbah kan aldılar pihtilasma sorunu kansızlık vs var mi diye 9da verdik 1de işleme girdik çok şükür beni de aldılar içeri lokal anestezi ile oldu iğne de ağladı biraz sonra da yatırdık sedyeye ellerini ayaklarını tutuyoruz diye ağladı baya 25 dakika fln sürdü çok şükür eve geldik bir sıkıntı olmadi doktor bir krem verdi dikişler için kullandım 3. gün banyo yaptırdk çok şükür iyiyz şimdi​:kissing_heart::innocent:

Çok geçmiş olsun ohh şükür iyi :blush::blush: