Bende geçen hafta yaptirdim 2 aylik bebegim cok rahat gecti gecikmeden yaptirin bence ilk gün zor gecti sonra ağrısı olmadı cok şükür
Gaziantep’te siniz sanırım, nerede yaptirdiniz sünneti ? Kime yaltirdiniz ?
Ncr Lütfi Dağdönderen’ yaptırdık.
Benim oğlan sekiz aylık bu.zamanda mi yapayim yoksa sombaharda mi iyi olur sıcak oldu havalar
Memnun kaldınız mı ? Ücreti nasildi
Ben 6 aylıkken yaptırdım ideal zaman bence küçükken yaptırmak ilerde yaptırmalarının nedeni aslında biz bebeğimizin isteği dışında yaptırıyoruz sünneti belki kendisi istemeyecek sonuçta onun bedeni ve onun isteği dışında yaptırıyoruz o açıdan 13 15 yaşları diyorlardır.
Evet çok memnun kaldık bende tavsiye üzerine gitmiştim zaten çok kişiden duymuştum doktorun adını. Geçen sene 7500 yada 8000 di tam hatırlayamadım.
Küçük yasta yapiasinin nedeni iyileşme süresi daha kısa çocuk ne kadar büyürse iyilesme gecikiyor ..kendi bedeni olabilir ama Allah’ın kulu ve Peygamberimizin ümmeti olduğunu kabul eden herkesin sünnet olması gerekiyor adı üstünde sünnet eğer ben bunu kabul etmiyorum diyorsa haşa peygamberimizin sünnetini reddediyor demek
2 aylıkken yaptırmıştım iyiki de yaptırmışım çünkü oğlum cok hareketli hiç durmuyor suan yaptırmış olsaydım işim zorlaşırdı
Ben iki buçuk aylıkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım oldu bitti gitti. Altıncı aydan sonra yabancıları tanıyorlar ve korkuyorlar o yüzden müdahale daha zor ve en önemlisi dönmeye başlamadan yaptırın aradan çıksın bence
Valla bende 10.ayda geleceğim türkiye ye o zamanda 8 aylık olacak türkiyede yaptıracağım öyle görünüyor
İnstadaki doktor demi takip ediyoruz iyi bı doktor
Aynen güzel anlatiyo ikiside
İnstagramda bi doktor var pipi doktoru diye antalyada her yaşa yapıyor ve anestezi uygulamadan ağlatmadan yapıyor antalyaya gidersem o doktora gitmeyi düşünüyorum