Sünnet sonrası calpol verdiniz mi acilllll

Yarın sünnet olacak bebeğim yanıma alayım mı yan etli vs olmaz dimi

Doktor bilgilendirir zaten canım telas yapma​:smiling_face:

Bebeğin ayına ve kilosuna göre ya calpol reçete eder ya da fitil versiyonunu reçete eder doktorunuz :blush:

20 günlükken yaptırdım iki çocuğumu da ikisinde de fitil verdik. Zaten eviniz yakınsa anestezi etkisi hemen geçmiyor geçmeye yakında fitil vermiştik. 2 defa verdik 3. Ye gerek bile kalmamıştı. Şimdiden gelmiş geçmiş olsun

Yanına almana gerek yok eve geçince verirsin dr saat olarak söylüyor zaten sana

Fitil verdi mi

Çok huysuzsa huzursuzsa verebilirsin bence

Ben calpol kullandım dr onu söylemişti

Calpol yeterli bence. 6 saatte bir verebilirsiniz günde 4 kez. Çok ağrısı olduğu durumlarda 4 saat sonra da verilebiliyor ama genelde çok ağrı olmuyor bebişlerde :honey_pot:

Krem ve calpol vermesi gerekirdi… vermediyse de sen ver bence ben iki çocuğumda da kullandım. Büyük oğlan 23 günlükken küçük oğlan 2.5 aylıkken sünnet oldu.

Ben içeri de girdim calpol de verdim 4 saatte bir ikinci günde ağladı yine verdm şuan 9 gün oldu çok şükür iyi

Biz devlette olduk ama tanıdık diye almsta olabilirler ay ne alaka niye cani olasınız bikac gün sonra iyiki yapmaz diyecksnz geçer merak etmeyn


Evet aldılar… hatta fotoğraf çekmeye bile izin verdiler :slightly_smiling_face: