Oğlum sünnet oldu yarın 4 üncü günümüz olucak ama ucu kırmızı ve böyle olması normal mi sizce yardımcı olur musunuz bezli olduğumuz için karton bardak kesip koyuyoruz bezin içine o değdiği için mi tahriş olmuştur birde ilk gün yattı ikinci günü kalktı yatmak istemedi kendisi aşırı hareketlii
Gayet normal kırmızı olması korkmanıza gerek yok hatta bir ay bile sürebiliyor kırmızılığı
Morarma bile olabilir normal kanama olmamasi lazim sadece.bardak yerine vazelin sur bol bol gunde iki sefer banyo yaptir sabunsuz.gazli bezle dola.
Banyo muhabbeti 1 haftadan sonra olması gerekmiyor mu kağıtta öyle yazıyor
Ilk dort gun sabah aksam gercektende ise yaradi.yanina cagirdi anlatti bana doktor ne yapmam gerektigini sunnetten sonra bakim.