Süünnet oldu testisinde morarma var sizde de oldu mu acaba ???
Hayır olmadı bence gösterin.
Olmadı ama sünnet sonrası komplikasyonları anlattılar gelip. Bazı bebeklerde 2 aya kadar şişlik morluk kızarıklık kabuk olabiliyormus. Temiz bakilmazsa iltihaplanma da olabiliyormuş. 10 gün hiç iyilesme belirtisi olmazsa kontrole getirin diye bilgi vermişlerdi.
Benim oglumda sunnet oldu bugun 4. Gun birsey yoktu bugun aksam uzeri altini degistirince fark ettim sol testisinde morarma var .yoktu suana kadar yeni oldu.anlamadim bende persembe kontrolumuz var .aklima takildi bir bilginiz olursa paylasabilirmisiniz
3 gün gectikten sonra her gün yikamamizi söylemişlerdi bize bir de her alt açtığımızda dezenfektan gibi bir sprey kullandirttilar. Bilemiyorum simdi her doktorun da tedavi süreci onerisi baska. Umarim hemen gecer sizinki dd ![]()
Bugun baktim morarmi sanki yok gibi ama bu seferde pipisinin etrafinda beyazlik var sanirim iltihaplanmis.dun ilk banyosunu yaptirdim bugun hafif iltihap var 2 gun sonra kontrolumuz
Bizimkindede morarma oldu uyuşturmak için iğne yaptılar o morarmaya sebep oluyor bence beyaz irin var gibi gözükmeside normal. Doktor bana bunların olacağını söylemişti ama ben rahat edemeyip yakınımdaki başka bi doktora gösterdim oda bi sıkıntı olmadığını söyledi. Şişliklerinde inmesi normal görünüm alması 1 ayı bulmuştu.
Cok tesekkurler