Sünnet sonrasında bex değişimi nasıl olmalı

6 ay sğnnet oldukkk sık mı değiştireceğim yoksa aynı 4 kere değiştiriyordum öyle mi yapsam sizce

Bir arkadaş yazmıştı ya " idrarla çabuk iyileşir sürekli değişime gerek yok dışkı olmadıkça diye aynı düzen devam edebilirsin anladığım kadarıyla

Sık değiştirmeye gerek yok. Normalde nasıl yapıyorsan öyle yap veya bezin yarısı dolunca değiştir.

Bezden ziyade doktor söylemiştir zaten karton bardağı hijyen açısından sık sık değiştirin, idrarın iyileştirici gücü olduğu için bezli çocuklar daha çabuk iyilesir sık sık değiştirmeye gerek yok kaka yapmadığı müddetçe