21 günlük bebeğim sürekli emmek istiyor, emerken uyuyakalıyor ne yapsam dürtsem uyandıramıyorum. Yatağa ya da ana kucağına nereye koysam uyanıyor. Meme dışında 1 saat bazen sallanıyor öyle uykuya dalıyor 10 dk sonra geri uyanıyor. Açlıktan mı emiyor uykusuzluktan mı bilmiyorum. Ne kadar emiyor sütüm yeterli mi bilmiyorum. Çiş ve kaka sayısı gün içinde yeterli düzeyde ama sağdığımda 25 dk da 25 cc süt geldi emdikten sonra kalan sütü sağmıştım. Uyumaması ayrı yıpratıyor sürekli göğsümde olduğunda ben yıpranıyorum ve böyle olmaması gerekiyor diyorum. Diğer türlü bebeğim yıpranıyor kıyamıyorum psikolojik olarak yıpranıyorum ne yapacağımı bilemiyorum. Süt ne zaman sağılmalı, ne kadar gelmeli, cihazdan kaynaklı az gelmiş olabilir mi yoksa sütüm yetersiz mi, uyku problemi için ne yapmam lazım tecrübeli anneler yazabilirse çok mutlu olurum
Teşekkür ederim inşaallah zamanla daha iyi oluruz