Oglumun yuzune nereye gittiysem egzama dendi yasaklr var kortizonlu kremler kullandik geciyor ama bugun rekrra basladi deri testi kan alindi alerrji cikmadi ama 2 ay 26 gunluktu kan alindiginda suan 4 ay 17 gunluk yumurta yiyorum sabhlar sut ve sut urunu yiyorum yani sut alerjisi boyle mi olut yada yumurta hem emziriyom hem mama yediriyorum sma acaba alerji mamalarinin hangisi iyi bide mamayi degistireyim lutfen yardimci olun oglumu tam diya doya opemedim bile buyudu ellerimde 2 aylikken basladi
Canım egzama yigenlerimde vardi sana yqvsiyem süt urunlerini birak oyle 1 2 gunle degil 10 gunde ancak etki eder bir dene
Sagolun valla yofuldum yani herkesten cocugumu boyle gormekten cok sukur bugunku haline daha kotulerini gorduk ama kafasini cizince cok kotu oldum
Kaşınıyor canım yigenimde oyleydi ve alerji testlerinde cikmiyor kiz kardesime doktoru demisti sen bol bol vucudunu nemlendir kiz kardesim et bile yemiyordu ama istikrarli ol 10 gunde ancak duzelir mamasinida eczaneye sor oyle al kiz kardesim mamaa kullanmıyorsu o yuzden bilmiyorum
Zamanla azalacak diyet uygula seni anliyorum kiz kardesimin gitmedigi doktor kalmadı
Peki gecti mi yuzu nezaman gecer
Ne zamana kadar suruyor
Hangi mamayi vermeliyim sut alerjisi varsa
2 ayı buldu geçmesi. Allah a şükür şuan da yok.
Onun icin özel mama var diye biliyorum dr a danışsanız daha iyi olur







