Herkese merhaba bebeğim iki gün sonra 11 aylık olacak yaklaşık 3 aylıkken süt alerjisi olduğunu öğrendik ve ben diyet yapmaya başladım 9 aylıkken ben diyetimi yavaş yavaş açtım 10 aylık olunca da bebeğime yumurta yoğurt vs denemeye başladık ama malesef alerji geçmemiş hala yiyemiyor
çok zor bir durum ve bunları yiyemediği için gelişimi açısından geri kalacak diye çok üzülüyorum. Aranızda süt alerjisi olup sonradan düzelen var mı?
Kızımın 11 ayllıken süt ürünleri 13 aylıkken de yumurta geçmişdi. %90 yaşına girdikden sonra geçiyor alerjileri biraz daha sabır ![]()
Ahh inşallahh ek gıda o kadar zorluyor ki bütün tarifler süt ve yoğurtlu
çok teşekkür ederim ![]()
Merhaba oğlum bir yaşına girmek üzere ve geçmemiş alerjisi çok üzüldüm ben de ama yapacak bir şey yok doktorumuz iki yaşına kadar uzayabilir dedi muhtemelen de öyle olacak gibi görünüyor iki gün önce bi çikolata yedim hala onun ızdırabını çekiyoruz günde 5-6 kere dolu dolu kala yapıyor çok gaz çıkarıyor bütün bağırsak düzeni bozuldu iştahsızlığı başladı bir haftaya anca geçer bizim hep böyle oluyor zaten diyet açıldığında bu durumu yaşıyoruz … ben de kahvaltı verirken çok zorlanıyorum tahıl ve inek sütü proteinine karşı alerjimiz var bi tarif yapamıyorum malesef ya un var ya yoğurt süt var tariflerde ben de çok sıkıldım bunaldım artık bunları yaşamaktan ama yine de Allah beterinden korusun diyorum .. bizim doktorumuzun oğlu da bu şekilde alerjikmiş ve 2,5 yaşında geçmiş alerjisi mesela arkadaşımın kızında da vardı bir yaşında geçti değişkenlik gösteriyor umarım biran evvel geçer de rahatlar hem bebişler hem bizler
Aynen öyleee hep şükrediyorum tabi ki Allah daha kötülerinden saklasın bütün bebişleri
valla bizde önce yumurta sonra yoğurt denedik ikisinde de içi dışına çıktı resmen ne yediyse çıkarttı artık mide suyu gelene kadar öyle söyleyeyim o halini görmek beni mahvetti zaten
dediğiniz gibi en zoru da kahvaltı her şey süt ürünü inşallah en kısa süre de düzelir ne diyeyim sabredeceğiz ![]()
Ayy çok zor bir aylıkken bizimde basladinl 11. Buçuk aylık hala devam ediyor
Aynı sorunları bende yaşıyorum bizim birde geniltal bölgede egzaman gibi pisil olmaya başladı eskiden kakada kan ishal olurdu şimdi bide bu çıktı insnain cani biseyler cekiyor yedigin de böyle sorunlar arada bende bozuyorum diyet valla
Ben normalde asla bozamıyorum kocam zaten asla müsade etmez bazen canım çekiyor diye bile kavga ediyor benimle
doktor da kızdı çikolata yedim diye yemediğim azar kalmadı çocuk gibi
Zaten diyet bozunca kaka yapıları bile değişiyor o yüzden pişik oluyorlar hemen farkediliyor doktor bize ara ara deneyeceğiz dedi ama korkuyorum yedirmeye
İnsan vicdan yapıyor birde yiyince ![]()
![]()
Benim eşimde ye gitsin diyorda doktor banada ayda bı kere dene dedi surrekli yersen bagirsaklarina zarar veririsi dedi
Aynen ya insalalh biran evvel geçer ilk defa başıma geldi iki çocuğum da daha var onlarda yoktu
Evet ben de çok üzüldüm keşke yemeseydim diyorsun ama iş işten geçmiş oluyor ![]()
Aslında üç ayda bir denenmesi gerekiyormuş alerji doktorunun paylaşımında görmüştüm yemesek de olur da işte peynir yoğurt yiyemiyor diye insan üzülüyor
Geçtiğimiz hafta yedi ve kustu bugün kontrolde doktor bir hafta sonra dene dedi tekrar bana çok kısa bir süre gibi geldi ama bilemiyorum
Valla neye göre oluyor bilmiyorum bazen hamileyken yediklerimden mi oldu diye bile düşünüyorum
Banada muyane olduğum doktor yerine baskasi bakmıştı o dedi bende sasiridm doktoruda pek gözüm tutmadı zaten hem geçiştirmeli cevap lar verdi en son dedim ne sürede deneyim hocam dediğimde ayda bı defa dene dedi iki ayda bir kontrole çağırdı tekrar gitmedim daha bu ay kontorol test yapın dedim onuda yapmafi gerek yok çıkmaz çoğu bebeğin çıkmıyor diye hani dedim süt harici başka biseye varsa diye merak etmiştim
Her doktoru görüşü farklı demekki bende ilk gittiğim doktor çocuk bir aylikken 15 gün sonra açmaya başlayacaz demişti
Gasteroloji doktoruda önemli olan bebeğin durum kilo alışı kakada sürekli kan varmı diye arama dedi
Bence de ben gene de biraz daha fazla bekleyip öyle deneyeceğim ![]()