Süt artırma

Dogum yapalı 1 ay 11 gün oldu kaç gündür sütüm kesildi sagıyorum eskisi gibi gelmiyor bebegim önceden emiyordu güzel bi 10 dk da olsa silikon meme ucu ile ama şimdi kaç gundür veriyorum 3 dk sonra aglıyor krize koyuyoe kendini resmen emiyor itiyor eliyle
Yardım edin bu durumu yasayan var mı
:pensive_face::loudly_crying_face:

Sütünüz gelmediği veya az geldiği için sinirleniyordur bol bol su için mümkün olduğunca dinlenin süt artırıcı çaylar hoşaflar tüketin inşallah gelir sütünüz bir de silikon ucu bıraktırın kendi göğsünüze ağzı değsin bebişin sütü uyarır gelmesine yardımcı olur ağladığında zorlamayın kafasını falan göğsünüze bastırmaya çalışmayın iyice meme reddi yaparsınız sakinleştirin karanlık loş bir ortamda farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin aklıma gelenler bunlar inşallah düzelir durumunuz​:folded_hands:

Çok teşekkürler
Bol su iciyorum cayda iciyorum süt icin
Meme ucum yok
O yüzden silikon meme ucu kullanıyorum
Dediginiz gibi farkli pozisyonda veriyorum gögsüm büyük ama süt yok cok üzülüyorum gelmiyor sut
Önceden uzanarak daha iyi iciyordu simdi öyle de içmiyorek olarak mama da veriyorjm bu arada
1 hafta hastanede kaldik mamaya alisti benimde ilk sütüm hic gelmedi