Süt azalması

Herkese merhaba. Oğlum şuan 3 aylık. Doğduğunda emzirmede problem yaşamıyordum hatta göğüslerimde şişlik sızlama hissi o kadar çok oluyordu ki sağıp dondurucuda muhafaza ediyordum yani en azından günde 2-3 kere sağdığımı verebiliyordum ama son 10 gündür her emzirmeden sonra muhakkak mama verir oldum çünkü memeyi bırakıp ağlamaya başlıyordu. Sağdığımda ise nerdeyse hiç süt gelmiyordu. Bunu arttırmanın bir yolu yok mu her yerde stresten uzak dur uykuya dikkat et yemene dikkat et falan yazıyor ama ne uykumuz var ne de yemek yeme düzenimiz e zaten anadan doğma hepimiz stres topuyuz napacağımı nasıl arttıracağımı bilmiyorum bir çıkış yolu arıyorum

Haklısınız aslında stres etme desek de ediliyor. Bundan mümkün mertebe kaçıp iyi şeyler düşünmekle uzak durulur. Vesveselerin modern adı stres oldu bence her şey Allahtan deyince rahatlıyorum ben mesela tavsiye ederim .

Süt gelmesinde genetikte etkili tabi ama günde 3 lt su tüketimi olmalı motivasyon suluklar işe yarıyor , dut kurusu süt getiren bir besin hurma bunları tükettim . Mümkün mertebe uyku çocuk uyuduğu an uyu iş güç biraz bekleyebilir .

Yemek düzeni tabi kahvaltı ara öğün akşam yemeği karnın acıktıkça bi hurma bişey yemen iyi olur.

Sağma meselesine gelince süt ihtiyacı var mesajı gönderebilirsin her emme sonrası sağım her iki gögüse 10 dk dan 20 dk yapmıştım ben.

Başlarda sütüm çoktu şimdi iştahım çok kesildi 7 ay 1 haftalık kızım. Buzluğa da çokça koymuştum kendim de hep sağıp verdim meme reddi vardı. Şu an azaldı ama yine günde 250 cc geliyor toplam diyebilirim öğütleri de tabi ek gıdaya dönünce bu yeterli geliyor ama tek bir öğün mama veriyorum sütün yanında. Böyle yaptığım halde çekilme bende de var şu an eskisi gibi değil tek sağımda 60 70 belki geldiği de oluyor . Her şey Allahtan siz içinizi iyi tutup bunları da deneyebilirsiniz

Dut kurusu 2 çubuk tarçın şeker sevme durumunuza göre şeker 3 hurma 2 kayısı atıp kaynatıp suyunu içtim.

Anne çaylarından da alabilirsiniz aktarlardan

Çok teşekkür ederim deneyeceğim muhakkak. Çevremizde her denileni bu kadar kafamıza takmasak akışına bırakıp yön vermemeye çalışsak düzelir bence bazı şeyler. Şimdi çevremden duyduğum için sanki süt azalması farklı bir durummuş gibi lanse ediliyor. En azından denerim denemekten ne zarar olur şifa nerde bilinmez çok teşekkür ederim​:smiling_face_with_three_hearts:

Tabi öyle nasip her şey ü:sparkling_heart: umarım işe yarar

Eczaneden damla alın mutlaka. Bende damla kullandım iyi geliyor uykuda önemli çocuk uyurken bende biraz uyuyordum eşim işte olsa da dikkat ediyordum