Süt kesilmesi

Bebeğim 2 ay 25 günlük meme emmiyor doğduğundan beri genel olarak mama ile besliyordum ancak iki öğünü muhakkak anne sütü olurdu şimdi sütüm 5 ml bile gelmiyor bu durum çok üzüyor ne yapabilirim

Ben de yeni anneyim çok bir bilgim yok ama stres yapmamaya çalışın bence en çok bu etkiler sizi bol bol emzirmeye çalışın bebek emdikçe beyne süt üretimi için mesaj gidermiş bol su içmekte sütü artırır rezene çayı da önerildi bana hem gaz için hem süt için yine de fazla tüketmemeye çalışıyorum tabi günde bir fincan veya iki fincan sadece canınızı sıkmayın lütfen anne sütü olursa olur olmazsa da olur mamayla doyma şansı var çok şükür ilginiz sevginiz de önemli sütünüz kadar

Sütüm gelmiyor yetmiyor diye düşünme asla ılık duş al suyun altında plastik tarak ile göğüs damarlarına tarar gibi masaj yap incir kürü uzun kuru dut hoşafı yap iç günde 3litre su iç bestlak damla var süt artirici ondanda alıp icebilirsin meyve sebze sıvı şeyler tüket bol bol birde sagım yapmaya çalış çoğalır inşallah :palms_up_together:benimde hastanede yatarken uzuntuden kesilmişti çok az geliyordu bunları düzenli yapmaya çalışıyorum biraz düzeldi çok şükür insllah daha bol sütlerimiz olur

Öncelikle çok teşekkür ederim maalesef ki bebeğim emmiyor. Tavsiyelerinizi dinleyeceğim.stresli olmamak çok zor gercekten

İnşallah. Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için deneyeceğim tavsiyelerinizi. Tek olduğum için yemek biraz sorun oluyor ama halletmeye çalışacağım çok teşekkür ederim

Bir de sağımları nasıl yapıyorsunuz

Ben tam düzenli yapamıyorum canim ben ara ara yapabiliyorum birde el pompası benimki zor oluyor gögsümün birini 3gundur emziremiyorum sagip veriyorum oraninkini emerken bıçak kesiği gibi yara etti emzirmek mümkün değil biran önce geçmesini bekliyorum …..sende ya emzirdikten böyle 20dkika sonra felan sağ yada emzirmmeden önce 10ar dkka ne gelirse damarlara sinyal veriyormuş süt gelmesi için

Sütünüzü artırmak için kesinlikle tavsiyem vazgeçmeyin sabırlı olsun benim bebeğimde 79 günlük ilk ay çok zor geçti sütüm azdı meme reddi vardı emmek isterdi ama kendini atar ağlardı sürekli süt akışı az olduğu için mecbur mama verirdim cork cork içerdi mamayı da bu durum beni de çok üzerdi sanki hiç emziremeyecekmiş aramızdaki bağ kopacakmış gibi hissederdim çok zorlu süreçlerdi benim içinde çok ağlamalı geçti ama pes etmedim sürekli memeyi vermeye çalıştım ağladığında önce biraz sakinleştirdim öyle verdim defalarca denedim hem de defalarca silikon meme ucu kaşık biberon ne ararsanızda denedim bu süreçte sırf meme reddi olmasın emsin diye kendimce bana faydalı olan şeyler

Bol bol emzirdim bebek emmek istemesede (ilk zamanlar ayakta gezerek hafif sallayarak faydasını gördüm daha sakindi) bol bol su içmeye gayret gösterdim her gün duşumu aldım protein ağırlıklı kahvaltı ve akşam yemeğimi yedim süt üretimini artırmak için şekerli şeylerde tükettim ara ara kuruyemiş kuru meyveler yedim ne zaman az yesem sütümün azaldığını gördüm Solgarın süt artırıcı B12 tabletini kullandım İmom takviye ilacını kullandım bestlak damla bende hiçbir işe yaramadı ve sağım yaptım fırsat buldukça sağımı da doğru yapmak önemli önceden tek tek meme sağardım süt gelmeyince makineyi kapatırdım sonra 2 memeyi aynı anda sağmaya başladım meğerse en az 20 dk sağmak gerekiyormuş ki gerçekten de süt akımı kesildikten sonra bile biraz zaman geçince tekrar süt akıyordu böyle böyle zamanla sütüm arttı mamayı kestim.

Ve de gece uykusu kesinlikle en çok sütü artıran şey

Emmiyorsa kendinizi çok zorlamayın kendisinizi eksik hissetmenize neden olur bu sevgi ve şefkatiniz bile yeterli onun icin

Teşekkür ederim çok geçmiş olsun göğüs ucunuza tahininin yağını sürmenizi tavsiye ederim

Çok teşekkür ederim ben de vermeye çalışıyorum 2 aydır ama yok almıyor memeyi maalesef dediklerinizi dinleyecegim

Kendimi eksik hissettiriyor benim kemik sorunlarım var ben de emmemisim yaşadıklarımı yaşar diye korkuyorum

Aklınıza kötü şeyler getirmeyin ona bakarsanız çok şükür emziriyorum ama ben de başka konularda eksik ve yetersiz olduğumu düşünüyorum anneliğin doğasında var sanırım nedense bir şey elimizden gelmeyince kendimizi suçluyoruz aslında gayet de güçlü varlıklarız bir çocuk dünyaya getirip gece gündüz demeden onunla ilgileniyoruz bunun dışında da eşleri evi idare etmek de var hiç kafa yormayın cidden olanı öldürün olmazsa da üzülmeyin kimse mükemmel olamaz dört dörtlük olamaz

Çok teşekkür ederim kesinlikle çok güçlüyüz anne olunca bunu bir kez daha anladim

Rica ederim kendinizi iyi hissetmeye bakın bebeğinize de bu yansır daha mutlu ve huzurlu olur emin olun​:blush: